Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Syötkö sä E-epaa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Syötkö sä E-epaa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Sitte eiku sitruunaa naamariin ja alat irvistelemään! Muuten sut leimataan joksikin hihhuliksi tai mielisairaaksi. sun pitää hankkia ainakin negatiivinen habitus, ei sua muuten kukaan usko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Syötkö sä E-epaa? :xmas:
jep. aloin syömään tuossa ennen joulua. huomasin kyllä että se piristää, mutta että näin paljon??
Eilen hakkasin kolmen metrin pitusta jääaitaa postilaatikkojen edestä ja mua naurattikoska mä ajattelin vaan kuinka ystävällinen mä oon ku kaivan koko tien postilaatikot esille
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Syötkö sä E-epaa? :xmas:
jep. aloin syömään tuossa ennen joulua. huomasin kyllä että se piristää, mutta että näin paljon??
Eilen hakkasin kolmen metrin pitusta jääaitaa postilaatikkojen edestä ja mua naurattikoska mä ajattelin vaan kuinka ystävällinen mä oon ku kaivan koko tien postilaatikot esille
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Sitte eiku sitruunaa naamariin ja alat irvistelemään! Muuten sut leimataan joksikin hihhuliksi tai mielisairaaksi. sun pitää hankkia ainakin negatiivinen habitus, ei sua muuten kukaan usko![]()
äh, hulluks mut on jo leimattu.![]()
Tervetuloa hymyilevien suomalaisten harvinaiseen joukkoonAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:jep. aloin syömään tuossa ennen joulua. huomasin kyllä että se piristää, mutta että näin paljon??
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:koska sà olet peruspositiivinen luonne
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tervetuloa hymyilevien suomalaisten harvinaiseen joukkoonAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:jep. aloin syömään tuossa ennen joulua. huomasin kyllä että se piristää, mutta että näin paljon??
![]()
![]()
Varo siinä vaiheessa, kun alkaa tehdä mieli halata vastaantulijoita
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:koska sà olet peruspositiivinen luonne
se on kyllä totta.
Mikään ei oo niin ihanaa ku naurava naama ja iloinen mieli![]()
Mä olen ostanut apteekista. Minisun E-Epa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:myydänkö sitä apteekissa vai ihan vaan marketissa, ja onko sitä myynnissä eri "vahvuuksilla" vai onko sama minkä purunukan sieltä rivistöstä poimii.
Vaiko onko joku tietty merkki, jota voisi suositella?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen ostanut apteekista. Minisun E-Epa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:myydänkö sitä apteekissa vai ihan vaan marketissa, ja onko sitä myynnissä eri "vahvuuksilla" vai onko sama minkä purunukan sieltä rivistöstä poimii.
Vaiko onko joku tietty merkki, jota voisi suositella?