Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tervetuloa hymyilevien suomalaisten harvinaiseen joukkoonAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:jep. aloin syömään tuossa ennen joulua. huomasin kyllä että se piristää, mutta että näin paljon??
Eilen hakkasin kolmen metrin pitusta jääaitaa postilaatikkojen edestä ja mua naurattikoska mä ajattelin vaan kuinka ystävällinen mä oon ku kaivan koko tien postilaatikot esille
![]()
![]()
Varo siinä vaiheessa, kun alkaa tehdä mieli halata vastaantulijoita
![]()
E-EPA (etyyli-EPA) on kalaöljyn omega-3-rasvahappoihin kuuluvan eikosapentaeenihapon eli EPAn etyyliesteröity muoto.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mikä on e-epa?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mikä on e-epa?
Noups. Kalanmaksaöljy on eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Siis iloa kalanmaksaöljystä? Kyllä mä olen kalanmaksaöljykapseleita joskus napsinut, mutta en kyllä ole huomannut että ne olisi naurattaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mielenkiintoista, täytyykö niitä napsia päivittäin jotta vaikutus säilyy?Mulla kun tuppaa unohtumaan vitamiinit tms.