Minkäkokoisia 5-vuotiaat pojat?

[QUOTE="tiina";23388334]poika vasta 4v5kk, mutta taitaa olla isompi kuin moni 5vuotias.
Pituus 116 ja paino 22kg.[/QUOTE]

kysyn vielä teidän mielipidettänne tosta pojan painosta, kun kaikki sitä kauhistelevat kuinka noin pieni painaa noin paljon. Mun mielestä on ihan solakan näköinen poika.

[QUOTE="tiina";23388348]kysyn vielä teidän mielipidettänne tosta pojan painosta, kun kaikki sitä kauhistelevat kuinka noin pieni painaa noin paljon. Mun mielestä on ihan solakan näköinen poika.[/QUOTE]

No mun poika on nyt sentin lyhempi ja puoli kiloa kevyempi, eikä todellakaan ole lihava. Että en usko et sunkaan poika on muuta kuin sopusuhtainen nuorimies :).

[QUOTE="tiina";23388348]kysyn vielä teidän mielipidettänne tosta pojan painosta, kun kaikki sitä kauhistelevat kuinka noin pieni painaa noin paljon. Mun mielestä on ihan solakan näköinen poika.[/QUOTE]

Hän on kyllä ikäisekseen iso ja paino ja pituus menee molemmat käyrien ylärajalla. Mutta siis painokäyrä ja pituuskäyrä on ihan tasaiset. Iso on kyllä ikäisekseen. Meillä kun on PALJON pienempi ja saman ikäinen poika.

[QUOTE="vieras";23388378]Onko teidän pojat normaalia pidempiä vai onko meillä pieni poika, kun on nyt 4,5-vuotiaana 106 cm ja 17,5 kg?[/QUOTE]

No siis mun poika on 4vuotta ja 5kk ja on kyllä pienempi kuin sun poikasi. 101.5cm ja 16kg. On kasvanut aina samaa käyrää, no ei nyt syntymästään kun syntyi keskosena, mutta 2 vuotiaasta lähtien on mennyt -1 käyrää.

Katoin huvikseen vanhoista neuvolavihkoista. minun mies on ollut 6 vuotiaana (välistä puuttuu 4 ja 5 vuotistarkastus) 19,4 kg ja 110 cm. Lyhyt. Kasvoi silti 180 senttiseksi. :)

Meidän poika on ollut 5 vuotiaana 18,2 kiloinen ja 109 cm pitkä.

isoveljensä oli muuten 4vuotiaana pieni kirppu. Pituutta 103cm ja painoa 14kg...

Yhteistyössä