Minkäkokoisia vaatteita 2v pojalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii hän

Vieras
Minkäkokoisia ulkovaatteita olette pitäneet tuonkokoisella? Meillä 1v2kk poika käyttää nyt 80-86 vaatteita, riittäiskö ensi talveksi 92?
Entä 3v tyttö jolla nyt 98 toppapuku, varmaan riittää 104 ensi talveksi? Ei kait tuonikäisellä enää tarvitse jättää kokoa väliin vai?

meillä poika nyt 1v3kk ja nyt on käytössä 80-86cm, oon ostanu ensi talveksi 92cm talvivaatteet.uskon et ne menee ens talvena :) keskimmäinen nyt 2v8kk ja sil on nyt talvella ollu 98cm haalari ja tosi reilu on.

Meil on kylläkin tyttö, mutta 2v ja 98 koko käytössä sisävaatteissa, ulkovaatteista menee 92cm, joten uskon sen riittävän, koska meilläkin on kuulemma 'hurjan pitkä' tyttö. Pituutta 95cm.

Sinä talvena, kun tammikuun alussa tuli 2 v mittariin, käytti poika ulkohaalaria kokoa 98 ja se jäi pieneksi ennen kevättä. Meilläkin on "hurjan pitkä " poika, 1 v 10 kk iässä neuvolassa pituutta oli 95 cm (vrt. 1 v neuvola 83 cm).

meillä poika 2v6kk ja 98cm ja 104cm haalarit ja molemmat melkee peniä,mut menee tän tovin ku viel tarvii =) ens talvena otetaa varmaa isoveljen kaapista(jos se edes kasvaa ulos noist 110-116cm vaatteista)ja ikää vanhemmal 5v!

Merkistäkin riippuu kovasti. Mutta tasan 2-veenä meillä oli oikea koko 92cm näistä reilummista merkeistä (siis kasvuvaran kanssa). 2.5veenä käytössä oli 98cm talvivaatteet, jotka kyllä mahtuivat aina 3.5veeksi asti. Keskimääräisen kokoinen eli 88cm 2-vee neuvolassa.

Tätä mäkin olen miettiny kun mun poika 2v 3kk on 94 cm pitkä ja nyt käytetään 98 pukua. Että minkä sitä uskaltas ostaa ens talveks. ja anteeks ap kun tuun väliin kselemään

Meillä poika 2,5 v ja sisävaatteissa ollaan siirtymässä 92 kokoon. Suurin osa vaatteista kuitenkin vielä 86 kokoa. Talvihaalari tänä talvena ollut reimatecin babymallinen 92 kokoa.

Yhteistyössä