Minkälaasia tauteja on liikkeellä teilläpäin ja mitä lapsenne ovat sairastaneet?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Likan luokkakaverilla oli ollut viikon ajan kuume ja yksi lapsi on joutunut sairaalaan tiputukseen.

Likalla on ollut kuumetta keskiviikosta asti. Äsken mittari näytti 38.9, korkein lukema tähän mennessä. Nuhaa on ollut viime viikosta asti. Pientä kurkkukipua ja vähän yskää.

paljon on vissiin liikkeellä jotain virustauteja. meillä pojalla ollu kuumetta ma-ti välisestä yöstä alkaen ja korkein lukema mitä oon mitannu niin on ollu 39.8 ja tulehusarvot oli eilen joko 53 tai 56 mutta lääkäri epäili että kyseessä on joku virus.

Tämän viikon saldo: Minulla oli viiden-kuuden päivän kuume ja kurkkukipu, ei nuhaa tai yskää. Nieluviljelystä ei löytynyt angiinaa, joten oli kai jokin virustauti, vaikka crp olikin 62.

Vanhimmalla oli yhtenä päivänä kuumetta. Ekaluokalta oli kuulemma parhaana päivänä ollut seitsemän yhtä aikaa poissa. Yhdellä on kuulemma enterovirus. Toisessa koulussa kiertää mahatauti, on vain ajan kysymys koska se tulee lapseni kouluun.

Ihana syksy :)

Viimeksi muokattu:
Meillä oli esikoinen neljä päivää kuumessa ja kurkkukivussa. Kun kuume laski, oli pari päivää nuhassa. Miehellä on tällä hetkellä silmätulehdus ja kurkkukipu.
Minä ja esikoinen ollaan vielä säästytty *koputtaa äkkiä puuta*

Meillä jotain virusta: ekaksi päänsärkyä sitten kuumetta ja vielä kurkkukipua, ei nuhaa tai yskää. Kuume lähennellyt parhaimmillaan 40. Lisäksi löytyy angiinaa ja poskiontelotulehdusta.

Meillä on koko perheellä ollut vuorotellen kuumeilua ja kurkku tosi kipeä.Ei ole kuitenkaan angiinaa ollut.Pahiten oli viikko sitten 5v.Hänellä on viisi päivää kova kuume,oksensi,ripuloi ja kaupan päälle kehittyi samanaikaiseti korva-,keuhkoputken- ja silmätulehdus.

etelä-pohjanmaalla enterorokkoa, nuhaa (+lämpöilyä) sekä joku virustauti, johon liittyy päänsärky, kuume ja kova kurkkukipu.

Meillä toistaiseksi vain toisella lapsella nuhaa, mutta kaikkea tota mainittua löytyy lapsen koulusta ja tuttavapiiristä.

Kuopuksen syysflunssa alkoi sitkeällä silmätulehduksella. Nyt molemmilla likoilla on korvatulehdus ja kröhä. Astmaisella esikoisella myös keuhkoputkentulehdus.

Yhteistyössä