Minkälainen ilma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotain 20 astetta aurinko paistaa :)

s070.gif
 
Jonkin aikaa sitten paisto vielä arska, kun ripustin pyykit ulos kuivumaan ja mentiin pihahommiin.. no hetken päästä alkokin sadella vettä, joten tultiin takas sisälle. Lämpöä 11 astetta. Nyt ei sitte enää sadakaan :whistle:
 

Yhteistyössä