Minkälainen kiitoslahja opettajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen äiti

Vieras
Pienen tyttöni opettaja oli ollut tänään aivan ihana ja haluaisin jotenkin kiittää häntä. Itseleivottua en kehtaa antaa mutta miten olisi ostettu kakku tai leivonnaiset opettajainhuoneeseen? Tai erikoiskahvia?

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen äiti:
Pienen tyttöni opettaja oli ollut tänään aivan ihana ja haluaisin jotenkin kiittää häntä. Itseleivottua en kehtaa antaa mutta miten olisi ostettu kakku tai leivonnaiset opettajainhuoneeseen? Tai erikoiskahvia?

Mä ainakin opettajana olisin tosi otettu itseleivotusta (enemmän kuin kaupan --> huomaa että on oikeasti haluttu nähdä vaivaa) Erikoiskahvikin kuullostaa kivalta.

Mutta pääosin opettajat ei mitään lahjoja tarvitse, työtämmehän me vaan tehdään! Sanottu kiitos lämmittää jo todella paljon, liian harvoin vanhemmat sitä osaa sanoa.

Mä ostin ekaluokkalaiseni opettajalle jo tänään lahjan, jonka tyttö sitten joulujuhlissa voi opelleen antaa. Sellaset ihanat käsintehdyt töppöset, ei ihan villasukat, vaan enempi tohvelimaiset. Kuka voi olla pitämättä käsitöistä ja lämpöisistä jaloista?

Minä opettajana olisin onnellinen mistä tahansa kiitoksesta, oli se sanallinen tai joku pieni lahja, niin kuin mainitsemasi kakku tai kahvi. Oikeasti, minusta on sinulta tosi hieno ajatus viedä opelle jotain. Kotien antamat kiitokset auttavat opettajia jaksamaan työssään enemmän kuin mikään muu :).
(miksi ajattelet, ettet kehtaa antaa itseleivottua? Sehän olisi ihan mahtavaa!)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kuka voi olla pitämättä käsitöistä ja lämpöisistä jaloista?

Ei kukaan :). Minä sain yhdeltä oppilaaltani viime jouluna käsin kudotut villasukat ja oli aivan ihana lämmittävä ja tervetullut lahja!

Alkuperäinen kirjoittaja Pilikun sellainen:
Anteeksi mutta kirjoittaako ope kuuLLostaa?

Ope kirjoittelee varsinkin täällä netissä vähän huolimattomasti. Välillä muutenkin... ihmisiä mekin vaan ollaan :) (ja koulussa kirjoitusvirheet pitää oppilaat skarppeina ;) Enkä halua antaa oppilaille kuvaa että ope on täydellinen tai tietää aina kaiken)

:) :)

Yhteistyössä