Minkälainen korvaus teinille koirien hoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja doglady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

doglady

Vieras
Nyt kaipaan mielipiteitä siitä mikä olisi sopiva korvaus teinille koirien hoidosta.
Eritoten kommenttia kaipaan myös teinien vanhemmilta, sellaisilta jotka miettisivät asiaa siltä kannalta mitä olettaisivat maksun olevan.
Tilanteet olisivat seuraavat:

Ulkoilutus kesken päivän (esim. viikonloppuna). Koirat ulkoilutetaan vapaana pääosin, lisäksi toivoisin pientä viihdytystä koirille, eli ei riitä ovesta ulos, pissalle, sisälle.

Yön yli koirien hoito. Esim.hoitaja tulisi paikalle illalla ja olisi paikalla n. vuorokauden. Tuolloin kaikki koirien hoito olisi hänen vastuullaan.

Viikon ajan koirista huolehtiminen. Kuten edellä, kaikki päivän toimet koirien kanssa kuuluisi hänelle. Mutta tämä ei velvoita olemaan paikalla 24 h/vrk. Mutta kuitenkin normaalieloa koirien kanssa ja yöt koirien kanssa olemista.

Tässä esimerkit. Olen siis harkitsemassa tällaista, kun koiria on sen verran että hoitoon kuskaaminen tuottaa aina lisähommia minulle.

Minä olen maksanut viisi euroa per ulkoilutuskerta, kun 13v poika on käynyt ulkoiluttamassa yhtä koiraa noin puoli tuntia. Tehnyt sen kaksi kertaa päivässä ja saanut päivää kohden 10 eur.

On huolellinen poika, tekee juuri niinkuin on ohjeistettu. Usein isänsä on jopa ollut lenkeillä mukana. Poika pitää paljon eläimistä. Erityistä koirasilmää pojalla ei ole mutta ehkä se kehittyy ajan kanssa.

Poika on ollut meille suuri apu.

Yhteistyössä