Minkälainen nainen on seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nainen jolla itsetunto kohdillaan, joka on sinut oman kroppansa kanssa, tuntee olevansa seksikäs, huolehtii itsestään on seksikäs. Se vaan huokuu hänestä. Ja kun tästä on karsittu ylimielisyys ja tilalle laitettu leikkimielisyys, avoinmieli, tulee mahtava paketti. Ja yleensä jotta saavutetaan tämä kaikki naisella on jo ikää +35-v------->

Samaa mieltä :) On vain harmi, kun Suomessa tuohon menee noin kauan tosi usein kun monissa muissa maissa juuri tuo voidaan saavuttaa jo parinkympin maissa. Panen itse toivoni nuoriin "poikkeusnaisiin" vaikka tiedän heitä olevan pieni osa.

Meillä naisten identiteetti on jotenkin "vinksallaan" ja sitä olisi kiva tutkia :) Itse en vain ehdi.

[QUOTE="mies";28423945]Samaa mieltä :) On vain harmi, kun Suomessa tuohon menee noin kauan tosi usein kun monissa muissa maissa juuri tuo voidaan saavuttaa jo parinkympin maissa. Panen itse toivoni nuoriin "poikkeusnaisiin" vaikka tiedän heitä olevan pieni osa.

Meillä naisten identiteetti on jotenkin "vinksallaan" ja sitä olisi kiva tutkia :) Itse en vain ehdi.[/QUOTE]

Se parikymppinen on tuleva nelikymppinen, joten miksi ikä on sinulle noin suuri kriteeri? Oletko itse parikymppinen?

[QUOTE="mies";28423960]Yksinkertaisesti parikymppiset viehättävät silmää paljon enemmän. Olen kolmissakymmenissä :) Vaikka nainen olisi aivan mitä tahansa, muttei viehätä silmää, en kiinnostu.[/QUOTE]

Se toimii myös toisinpäin, siksi ehkä oletkin yksin. Nuoremmat naiset eivät viehäty ja kiinnostu sinusta, olet heidän vinkkelistään liian vanha. Minun näkökulmastani olette nuoria, niin parikymppiset kuin kolmekymppisetkin.

[QUOTE="vieras";28423966]Se toimii myös toisinpäin, siksi ehkä oletkin yksin. Nuoremmat naiset eivät viehäty ja kiinnostu sinusta, olet heidän vinkkelistään liian vanha. Minun näkökulmastani olette nuoria, niin parikymppiset kuin kolmekymppisetkin.[/QUOTE]

Kyllä he kiinnostuvat. :) Olen vain aika kranttu.

Sanotaanko että viimeiset vuodet ovat enemmänkin lisänneet nuorten naisten kiinnostusta minuun kuin silloin kun olin itse parikymppinen. En tietenkään vain tosi nuoria naisia piiritä, mutta harvoin 27-vuotiasta tai vanhempaa.

Yksi syy on myös kasautuneet psyykkiset traumat ja pahoinvointi tai muut käytännön mutkat (esim. lapsi), joita monella vanhemmalla sinkulla on. Usein koko nuoruuden tapa ajatella miehestä on karissut kun lähestytään kolmeakymmentä kielteisten kokemusten vuoksi (pettämistä, jättämistä, pahoinpitelyä, hyväksikäyttöä, ovat yllättävän arkisia asioita vanhemmilla sinkuilla).

[QUOTE="mies";28423994]Kyllä he kiinnostuvat. :) Olen vain aika kranttu.

Sanotaanko että viimeiset vuodet ovat enemmänkin lisänneet nuorten naisten kiinnostusta minuun kuin silloin kun olin itse parikymppinen. En tietenkään vain tosi nuoria naisia piiritä, mutta harvoin 27-vuotiasta tai vanhempaa.

Yksi syy on myös kasautuneet psyykkiset traumat ja pahoinvointi tai muut käytännön mutkat (esim. lapsi), joita monella vanhemmalla sinkulla on. Usein koko nuoruuden tapa ajatella miehestä on karissut kun lähestytään kolmeakymmentä kielteisten kokemusten vuoksi (pettämistä, jättämistä, pahoinpitelyä, hyväksikäyttöä, ovat yllättävän arkisia asioita vanhemmilla sinkuilla).[/QUOTE]

Kuten sanottu, olet edelleen yksin.

[QUOTE="vieras";28423999]Kuten sanottu, olet edelleen yksin.[/QUOTE]

Kyllä. Eniten omasta halustani. Jos kaikki reiät kävisivät, minulla voisi olla joka viikko eri nainen. En lähde siihen.

[QUOTE="mies";28424007]Kyllä. Eniten omasta halustani. Jos kaikki reiät kävisivät, minulla voisi olla joka viikko eri nainen. En lähde siihen.[/QUOTE]

Tapahan se on tuokin asiaa selittää. Ihan ok tapa, sinulle. Eikä sitä kenellekään muulle tarvikaan selittää.

[QUOTE="vieras";28424015]Tapahan se on tuokin asiaa selittää. Ihan ok tapa, sinulle. Eikä sitä kenellekään muulle tarvikaan selittää.[/QUOTE]

Aivan.

Mutta olisi kyllä tosi mukava jos nuorten naisten itsetunto olisi parempi Suomessa. Niin monella menee "esittämiseksi" massan perässä ja epäkypsyydeksi. Lisäksi jotkut miehet pitävät tästä. Minä taas en mitään perässävedettävää halua.

Leikkimielisyys yhdistettynä sopivaan hyvätapaisuuteen (sekoitus rohkeutta ja kunnioitusta, ei kumpaakaan liiaksi) on kaikista hienoin yhdistelmä itselleni, mutta aika harvinainen nuorilla naisilla.

[QUOTE="mies";28423994]
Yksi syy on myös kasautuneet psyykkiset traumat ja pahoinvointi tai muut käytännön mutkat (esim. lapsi), joita monella vanhemmalla sinkulla on. Usein koko nuoruuden tapa ajatella miehestä on karissut kun lähestytään kolmeakymmentä kielteisten kokemusten vuoksi (pettämistä, jättämistä, pahoinpitelyä, hyväksikäyttöä, ovat yllättävän arkisia asioita vanhemmilla sinkuilla).[/QUOTE]

Eikö sama koske miehiä siinä missä naisia? Toisaalta voisi ajatella että kokeneemmat arvostavat enemmän hyviä miehiä ja he tietävät paremmin mitä haluavat. Heissä on enemmän viisautta ja heidän tahtonsa on koeteltua, ei niin poukkoilevaa kuin nuoremmilla.

Jos haluat naisen jonka kanssa viettäisit ikuisuuden, niin kiinnität huomiota eri asioihin kuin jos etsit kevyempää suhdetta. Ajattele mitä elämäsi tulee olemaan kymmenen tai 40 vuoden päästä kumppanisi kanssa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Eikö sama koske miehiä siinä missä naisia? Toisaalta voisi ajatella että kokeneemmat arvostavat enemmän hyviä miehiä ja he tietävät paremmin mitä haluavat. Heissä on enemmän viisautta ja heidän tahtonsa on koeteltua, ei niin poukkoilevaa kuin nuoremmilla.

Minusta ikä ei ole viisauden tae. Nuorempi aikuinen saattaa joskus olla viisaampi ja parempikäytöksinen, joka itselleni tärkeää (ei ilkeä tai liian synkkä), kuin vanhempi. On myös totta, että hyvien miesten arvostus kasvaa iän myötä - mutta uskon nuorissakin olevan yksilöitä, jotka "jo" arvostavat hyviä miehiä. Poukkoileva tahto on hyvä huomio, tosin siedän sitä tiettyyn rajaan asti.

Jos haluat naisen jonka kanssa viettäisit ikuisuuden, niin kiinnität huomiota eri asioihin kuin jos etsit kevyempää suhdetta. Ajattele mitä elämäsi tulee olemaan kymmenen tai 40 vuoden päästä kumppanisi kanssa.

En pysty ajattelemaan liian käytännöllisesti asiasta :) Olen todella paljon nykyhetkisuuntautunut enemmän kuin mennyt- tai tulevasuuntautunut, tieto on toissijaista. Uskon, että oloni on kevyempi monin osin siksi. Pidän huolettomuudesta, mutta kohtaan harvoin toisen huolettoman. Toisaalta kyllä mietin asioita, mutta tässä asiassa uskon spontaaniuteen lisättynä tietyllä omalla kokemuspohjaisuudella.

Aikuisen miehen vinkkelistä on Norjan Euroviisuedustaja Margit Bergeristä paha pistää paremmaksi ulkonäön (ja laulutaidonkin) puolesta. Tähän jos vielä yhdistyy älykkyys ja pilke silmäkulmassa on paketti täydellinen.

http://www.eurovision.tv/page/multimedia/videos?id=75813

[QUOTE="vieras";28424756]Pidät siis itseäsi seksikkäänä?[/QUOTE]

keep-calm-because-i-am-sexy-3.png

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mun mielestä seksikkäässä vartalossa on pehmeyttä ja notkeutta. Kenties pitkät ja hoikat raajat, mutta se ei todellakaan ole pakollista. Iho on tärkein. En oikein osaa sanoa tarkemmin, mutta semmoinen pehmeän näköinen pitää olla.

Pukeutumisella ei ole niin väliä, eikä tyylillä. Naiselliset naiset on kyllä upeita, mutta sekään ei ole pakollinen ominaisuus. Voi olla pukeutunut vaikka miesten vaatteisiin. Sillä ei ole mulle niin väliä. Meikilläkään ei ole niin väliä, mutta toisaalta voi olla söpöäkin, kun nainen laittaa itseään. :)

Liikkuminen voi olla mitä vaan, voi vaikka ontua tosi pahasti. Tietty sellainen naisellisen pehmeä notkean keinuva tyyli kävellä ja liikkua on seksikästä, mutta ei sekään mikään välttämättömyys.

Sekavaa

Minkälainen vartalo on seksikäs?
Ei liian laiha, ei myöskään lihava, (pieni pyöreys ei ole huono juttu) Muodokas on varmaan se oikea sana.

Miten seksikäs nainen pukeutuu?
Muotojaan korostaen.

Miten hän meikkaa?
Sillä lailla että se sopii hänelle, eli korostaa hyvin hänen piirteitään. (oli pakkelia sitten kilo tai gramma)

Miten hän liikkuu?
Itsevarmasti, keinuen:p

[QUOTE="mies";28423945]Samaa mieltä :) On vain harmi, kun Suomessa tuohon menee noin kauan tosi usein kun monissa muissa maissa juuri tuo voidaan saavuttaa jo parinkympin maissa. Panen itse toivoni nuoriin "poikkeusnaisiin" vaikka tiedän heitä olevan pieni osa.

Meillä naisten identiteetti on jotenkin "vinksallaan" ja sitä olisi kiva tutkia :) Itse en vain ehdi.[/QUOTE]

Ulkomaalaisten naisten erinomaisuus on vain omaa kuvitelmaasi.

[QUOTE="Sanna";28425627]Ulkomaalaisten naisten erinomaisuus on vain omaa kuvitelmaasi.[/QUOTE]

En nyt puhunut eriomaisuudesta vaan siitä, että siellä naiset kasvavat ehkä keskimäärin tasapainoisemmassa ja ristiriidattomassa ympäristössä. Itsetunto-ongelma on Suomessa ihmisillä yleisempi myös. Meillä ei saa olla muita parempi missään nimessä - USA:ssa juuri tähän rohkaistaan (etenkin valkoisessa kulttuurissa).

Ymmärrän, että ulkomaiden ihailuni voi tehdä kipeää. Isoja eroja olen vain itse huomannut käytännössä siellä naisissa. Ja havaintoni myös sopivat aiempaan tietämykseeni näistä maista.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="mies";28425660]En nyt puhunut eriomaisuudesta vaan siitä, että siellä naiset kasvavat ehkä keskimäärin tasapainoisemmassa ja ristiriidattomassa ympäristössä. Itsetunto-ongelma on Suomessa ihmisillä yleisempi myös. Meillä ei saa olla muita parempi missään nimessä - USA:ssa juuri tähän rohkaistaan (etenkin valkoisessa kulttuurissa).

Ymmärrän, että ulkomaiden ihailuni voi tehdä kipeää. Isoja eroja olen vain itse huomannut käytännössä siellä naisissa. Ja havaintoni myös sopivat aiempaan tietämykseeni näistä maista.[/QUOTE]

Kipeää tekee ainoastaan sinulle, kun suomalaiset naiset ovat itsevarmoja ja määrätietoisia, eivätkä huoli kaltaisiasi narsisteja kumppaneiksiin. Monissa muissa maissa naisilla ei ole vaihtoehtoja.

[QUOTE="mies";28425660]En nyt puhunut eriomaisuudesta vaan siitä, että siellä naiset kasvavat ehkä keskimäärin tasapainoisemmassa ja ristiriidattomassa ympäristössä. Itsetunto-ongelma on Suomessa ihmisillä yleisempi myös. Meillä ei saa olla muita parempi missään nimessä - USA:ssa juuri tähän rohkaistaan (etenkin valkoisessa kulttuurissa).

Ymmärrän, että ulkomaiden ihailuni voi tehdä kipeää. Isoja eroja olen vain itse huomannut käytännössä siellä naisissa. Ja havaintoni myös sopivat aiempaan tietämykseeni näistä maista.[/QUOTE]

Itsekin olen näihin eroihin törmännyt, etenkin joissain etnisissä ryhmissä.

[QUOTE="Sanna";28425674]Kipeää tekee ainoastaan sinulle, kun suomalaiset naiset ovat itsevarmoja ja määrätietoisia, eivätkä huoli kaltaisiasi narsisteja kumppaneiksiin. Monissa muissa maissa naisilla ei ole vaihtoehtoja.[/QUOTE]

Tuo on kyllä aika propagandantäytteinen näkemys. Jos pysähdyt hetkeksi miettimään sitä, voit huomata sen itsekin.

Ja taas haukkumista... Lue psykologiasta edes perusteita asiasta ja saman voisit tehdä feministisestä teoriasta ja historiasta. Näitä aloja koskevat väitteesi tuossa yllä ovat sen verran epätarkkoja, ei pahalla.

Kiitos Lispetti:)

Yhteistyössä