Minkälainen oli sinun vuotesi 2008?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja upupaepops
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

upupaepops

Aktiivinen jäsen
05.07.2008
1 089
0
36
Tässä juuri pohdittiin miehen kanssa, että meillä ainakin takana oikein ihana vuosi. Mitä teille jäi erityisesti mieleen tästä vuodesta?

Mulla mieleenpainuvimmat tapahtumat olivat se, kun sain tietää olevani raskaana, eka hääpäivä, Gambian-matka ja ikävämmistä miehen mummon kuolema (oli kyllä jo 95-vuotias ja sai lähteä kauniisti, läheistensä ympäröimänä.)

hmm.. alkuvuosi oli niiiiiiiiiiiiiiin raskas tonne helmikuulle asti, että en varmaan olis enää jaksanu pidempään. maaliskuussa sain vakituisen työpaikan, keväällä ostettiin talo ja heinäkuussa mentiin naimisiin. nyt jouluna sain koulun päätökseen ja tässä ollaan. toivottavasti ensi vuosi ei tuo uusia yllätyksiä. mie meinaan vihaan yllätyksiä.

karmea vuosi. rankat hoidot oli mulla päällä, niistä onneksi selvisin. parisuhteessa pettämistä, väkivaltaa, tulin yksinhuoltajaksi, masennusta... tätä listaa voisi vaan jatkaa..... TOIVON PAREMPAA VUOTTA 2009 tai en jaksa.

Ihan hyvä mutta varaa parantaa.
Muistiin jäi pari ihanaa ulkomaanmatkaa koko perheen voimin ja kaikin puolin onnistunut kesäloma. Sain tiputettua ylimääräiset kilot.

Ensi vuodelle voisi toivoa uutta opiskeluintoa, lisää liikuntaa ja tulista romantiikkaa parisuhteeseen. Ja voisi vaikka sosiaalista elämää aktivoida.

Alkuperäinen kirjoittaja uupunut:
karmea vuosi. rankat hoidot oli mulla päällä, niistä onneksi selvisin. parisuhteessa pettämistä, väkivaltaa, tulin yksinhuoltajaksi, masennusta... tätä listaa voisi vaan jatkaa..... TOIVON PAREMPAA VUOTTA 2009 tai en jaksa.

:( Toivon parempaa sinulle ensivuodeksi!

Hyvä vuosi. Ihana vuosi. Vaikka myös osittain vaikea. Isän kuolema varjosti vuotta. Vaikea raskaus myös. Ja esikoisen mielenmyllerrys.

Kaikki muu olikin sitten ihanaa. Kuopuksen syntymä, onnellinen liitto miehen kanssa, ihana esikoinen niin kertakaikkisen suloisena, jotenkin se ymmärrys miten paljon onkaan rakkaita ihmisiä ympärillä...

Tosi hyvä vuosi 2008 :heart: :heart:

Yhteistyössä