Minkälainen olisi sinun Taivas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaana"

Vieras
Aloitetaan sellaisella oletuksella, että elämää olisi kuoleman jälkeen ja hyvät ihmiset (miten se sitten ajateltaisiinkin, se on sitten eri asia) pääsisivät Taivaaseen. Minkälainen paikka tuo olisi sinulle?

Kristityillä on oma Taivaansa, siitä minun mielikuvat on aika hatarat, vähän tylsältä se kuullostaa. Purot solisivat ja Jumalaa ylistettäisiin, kuullostavaa vähän puuduttavalta vuosituhansien ajan.

Muslimeilla vastaava paikka tuntuu olevan vähäsen miehille suunnattu. 72 neitsyttä odottelee siellä... en tiedä mistä noiden neitsyeiden sielut otetaan, mutta onhan näissä taivasjutuissa epäloogisuuksia.

Millainen olisi sinun Taivas?

Heititpä pahan. Ekaksi meinasin vastata, että siellä olisi aika paljon samanlaista kuin täällä maan päälläkin, mutta ei olisi pahoja asioita. Sotaa, vihaa, nälänhätiä, sairauksia, kuolemaa. Mutta eihän se olisi mahdollista. Koska sitten ihmiset lisääntyisivät ihan tajuttomasti jos mikään ei vähentäisi niitä jos ei kuolemaakaan olisi. Ja mistä sitä ruokaakaan saataisiin kun ei eläimiäkään voisi tappaa ihmisten ruuaksi. Vastaan että samanlaista kuin täällä, jos noi ongelmat olisi jotenkin ratkaistu. Paitsi että, tuntuisiko ne hyvät asiat hyviltä jos ei olisi koskaan mitään negatiivista? Vai olisiko elämä vaan hiton tylsää. En tiedä.

Paljon himokkaita hyvännäköisiä naisia, mutta ei mitään seksitauteja eikä raskauksia. Paljon viinaa ja huumeita, mutta ei krapulaa eikä haittavaikutuksia. Hyvää musaa, hyvää seuraa. Äijät sais olla äijiä ja naiset olisi sitten seksiä, silmäniloa ja palvelua varten.

Naisille sit oma taivas. Ehkä vähän erilainen, naiset sais siellä sen super-Roomeon omakseen. Naiset tuskin haluis sekstailla 1000 miehen kaa, mutta jos haluis niin siitä vaan...

Sellanen missä tapais uudelleen veljen ja isän jotka kuolivat ennen minua. Ja kaikki muutkin tärkeet jotka lähtee ennen minua. Lapset tulis sinne aikanaan perässä. Ei ois kipuja, eikä surua. Oltas vaan ja kaikilla ois hyvä olla. Ja en lihois vaikka söisin sipsiä koko ajan :laugh:

olis sellainen missä voisin sisustaa jotain hienoja taloja hienoilla jutuilla. Kaikkialla olisi kaunista Oon miettinyt olisiko kaikki samannäköisiä joten kateutta ei ehkä olisi? vai olisiko se tylsää. Mutta herkkuja saisi syödä mielin määrin lihomatta. Mitää tauteja tai rahapulaa ei olisi eikä riitoja. Siellä olisi kaikki aiemmin kuolleet läheiset. Saisin siellä löytää sukulaissieluni tai ihannemieheni. Elisimme onnellisina ikuisuuden.

Yhteistyössä