T
telkku
Vieras
tippuko se? en oo ehtinyt nyt kattoo...mutta mielipiteitä laidasta laitaan tästä minnasta näköjään on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Äänstys on tänään.Toivottavasti Minna lähtee.Kaksnaamanen akka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon ruvennut muuttamaan mielipidettä Minnasta. Eilen illalla jutteli Riston kans pitkään, ja pyys anteeks Ristolta kun oli ollut töykeä sille. Cheryl ottaa päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näkehän sen jo päälle päin mikä se on!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älä nyt, sehän on hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:[
Alussa oli hauska.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä koen vieläkin syvää sielujensympatiaa sen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä koen vieläkin syvää sielujensympatiaa sen kanssa.
Juu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:En ole katsonut koko BB:tä kertaakaan, muutamaa ketjua vilkaissut täällä. Eniten varmaan aikuisten oikeasti tuntuu palstalaisia ärsyttävän se, että tämä BB Minna on hyvännäköinen, ulospäinsuuntautunut ja sillä on isot tissit.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Olin ensin ihan, et mitä vittu jänis puussa, kun se horoili siellä paljussa, mutta tajusin, että olisin itse käyttäytynyt just samoinB)
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:[
Olisin minäkin ollut altaassa samanlainen.Ja ahistellut miehiä siellä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Mun mielestä se Minna on vaan alkanu mielistelee ja "siistimään" käytöstään kun sai kuulla olevansa äänestyksessä. Siltikin se oikea Minna tulee monta kertaa päivässä esiin, joten mun mielipide on edelleen et ulos vaan sellanen kaksnaamanen akka.