minkälainen on tuo bb talon minna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja telkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ruvennut muuttamaan mielipidettä Minnasta. Eilen illalla jutteli Riston kans pitkään, ja pyys anteeks Ristolta kun oli ollut töykeä sille. Cheryl ottaa päähän!

Mä ajattelin alkuun että Minna on ihan tavallinen tyttö jota elämä on kolhinut ja en pitänyt kun sitä haukuttiin. Mutta pisteet laski kun se "äijäilee". En pidä siitä että puhutaan rumasti ja kiroillaan. :snotty: yök pyök
Itse jos lipsun niin osaan hävetä. Minna ei näytä häpeäänsä. Toisaalta tollainen käytös on kotoota opittua joten.. syyttäisin Minnan vanhempia yhtä lailla. Minna on silti aika nuori vielä.

Mitä se on muka ollut kaksinaamainen? En ole nähnyt. Mutta 2 muuta oikeasti kaksinaamaista naista siellä on.. se joka tappeli Minnan kanssa ( voi veenus mikä käärme puheissaan) ja Cheryll ressukka,,,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ruvennut muuttamaan mielipidettä Minnasta. Eilen illalla jutteli Riston kans pitkään, ja pyys anteeks Ristolta kun oli ollut töykeä sille. Cheryl ottaa päähän!

Vois pyytää anteeksi myös Marialta.Ja antaa sille stendarin takas minkä pölli siltä. :D

En ole katsonut koko BB:tä kertaakaan, muutamaa ketjua vilkaissut täällä. Eniten varmaan aikuisten oikeasti tuntuu palstalaisia ärsyttävän se, että tämä BB Minna on hyvännäköinen, ulospäinsuuntautunut ja sillä on isot tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
En ole katsonut koko BB:tä kertaakaan, muutamaa ketjua vilkaissut täällä. Eniten varmaan aikuisten oikeasti tuntuu palstalaisia ärsyttävän se, että tämä BB Minna on hyvännäköinen, ulospäinsuuntautunut ja sillä on isot tissit.

Niin ja jos painoa pudottas olis vielä hehkeempi :) Luonne ei oo kauniimmasta päästä ja naisen ylähuulessa jatkuva nuuska ei näytä hyvältä

Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Mun mielestä se Minna on vaan alkanu mielistelee ja "siistimään" käytöstään kun sai kuulla olevansa äänestyksessä. Siltikin se oikea Minna tulee monta kertaa päivässä esiin, joten mun mielipide on edelleen et ulos vaan sellanen kaksnaamanen akka.

peesi!

Yhteistyössä