minkälainen on tuo bb talon minna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja telkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
En ole katsonut koko BB:tä kertaakaan, muutamaa ketjua vilkaissut täällä. Eniten varmaan aikuisten oikeasti tuntuu palstalaisia ärsyttävän se, että tämä BB Minna on hyvännäköinen, ulospäinsuuntautunut ja sillä on isot tissit.

Eipä ärsytä mua nuo asiat vaan joku muu asia.Mul on isot tissit,olen hyvän näköinen ja ulospäin suuntautunut. :xmas:

Mä toivon että se ei tipu. Ei sitä ole mitään iloa katsella jos sieltä äänestetään pois kaikki sekopäät ja sellaset jotka saa siellä aikaan hämminkiä ja muutakin viihdykettä. Vai katsoisiko sitä muka joku jos siellä vaan ne tasapaksut persoonat istuskelis ja keskustelis jostain politiikasta?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mä toivon että se ei tipu. Ei sitä ole mitään iloa katsella jos sieltä äänestetään pois kaikki sekopäät ja sellaset jotka saa siellä aikaan hämminkiä ja muutakin viihdykettä. Vai katsoisiko sitä muka joku jos siellä vaan ne tasapaksut persoonat istuskelis ja keskustelis jostain politiikasta?

Niin no sitä saa äänestää oman inhokkinsa pois sieltä.

Hyvä valinta se tuntuu olevan noilta ohjelmantekijöiltä. Kovasti aiheuttanut tälläkin palstalla keskustelua -> lisää katsojia -> lisää mainostuloja.

Tietty ne valitsee sinne kaikennäköisiä sekopäitä. Kuka nyt tavisten tavistelua jaksaa töllätä?

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
En ole katsonut koko BB:tä kertaakaan, muutamaa ketjua vilkaissut täällä. Eniten varmaan aikuisten oikeasti tuntuu palstalaisia ärsyttävän se, että tämä BB Minna on hyvännäköinen, ulospäinsuuntautunut ja sillä on isot tissit.

Niin ja jos painoa pudottas olis vielä hehkeempi :) Luonne ei oo kauniimmasta päästä ja naisen ylähuulessa jatkuva nuuska ei näytä hyvältä

Ei mulla sen tissit(miks edes ärsyttäis? ) tai mikään ärsytä sen ulkonäössä...
(Paitsi se mällihuuli, yök... )

Vaan sen käytös. Herran jumala tuon ikänen ja käyttäytyy ku joku 15v...
Kade muille ku joku muu saa huomiota...
Hirveen huomion hakunen ja voi reppanaa ku se ei kunnioita itteesä yhtään... Säälittävää horoilua

Ai mistä kohtaase on hyvännäköinen? Se että luulee olevansa ei tarkoita että on. Isot tissit ei kenestäkään tee hyvännäköistä automaattisesti, paitsi jos katsoo vaan niitä tissejä. Ja onhan se ulospäinsuuntautunut kun kokoajan kauheessa äänessä ja haukkumassa muita. Mua ärsyttääö tuollaiset persoonat kun tekee itsestään kokoajan ison numeron. Se Niko on samanlainen huomionhakuinen pelle.

Mä en tiedä onko Minna tekopyhä mutta se on sellainen piirre mitä en voi sietää!!!! Sen verran katsoin, että Cheryll ainakin on niin tekopyhä paska että oikeen ärsytti!!! Jos sä panit jotain äijää ja vastaat kysyttäessä joko a) kyllä tai b) no comment, se on yksityisasia. Mutta sä et v*ttu pidä hirveetä moraalisaarnaa kuinka sä et sellaista teksisi ja sun maine ja kunnia ja plaah plaah ja vielä syytät toista valehtelusta!! Tommosta kieroilua en jaksa katsoa yhtään! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kyl:
Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Onko se oikeesti tanssija? Se eilinen pätkä koosteessa (risteilyn tanssikisa) oli ainakin kaukana hyvästä tanssista!

on se...

No oho! Pitäisköhän munkin ruveta tanssijaksi, vähintään yhtä tönkön näköistä olisi kuin sillläkin :O

Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa toki:
Mä en tiedä onko Minna tekopyhä mutta se on sellainen piirre mitä en voi sietää!!!! Sen verran katsoin, että Cheryll ainakin on niin tekopyhä paska että oikeen ärsytti!!! Jos sä panit jotain äijää NIIN SÄ vastaat kysyttäessä joko a) kyllä tai b) no comment, se on yksityisasia. Mutta sä et v*ttu pidä hirveetä moraalisaarnaa kuinka sä et sellaista teksisi ja sun maine ja kunnia ja plaah plaah ja vielä syytät toista valehtelusta!! Tommosta kieroilua en jaksa katsoa yhtään! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa toki:
Mä en tiedä onko Minna tekopyhä mutta se on sellainen piirre mitä en voi sietää!!!! Sen verran katsoin, että Cheryll ainakin on niin tekopyhä paska että oikeen ärsytti!!! Jos sä panit jotain äijää ja vastaat kysyttäessä joko a) kyllä tai b) no comment, se on yksityisasia. Mutta sä et v*ttu pidä hirveetä moraalisaarnaa kuinka sä et sellaista teksisi ja sun maine ja kunnia ja plaah plaah ja vielä syytät toista valehtelusta!! Tommosta kieroilua en jaksa katsoa yhtään! :kieh:

No se onkin vielä pikkulikka.

Yhteistyössä