Minkälainen tilanne on tällä hetkellä Jorvin Synnätillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä ei kokemusta Jorvista, mutta yksi tuttu siellä n. kuukausi sitten tyttövauvan synnytti ja silloin oli kuulemma kovasti ruuhkaa. Häntä oli sitten ihan patistettu kotiin lähtemään 2 päivää synnytyksestä kun oli jo niin hyvä vointi, koska oli niin täyttä. Mutta siis kuulemma silloin oli poikkeuksellisen ruuhkaista :) Ehkäpä siellä tilanne helpottaa kun sulle h-hetki koittaa :)

Olisi teidän onni jos olis vaikka niin ruuhkainen että pääsisitte/joutuisitte Naistenlinikalle . En todellakaan suosittele Jorvia :(
Jos meille vielä vauva tulee niin sinne en mene.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Olisi teidän onni jos olis vaikka niin ruuhkainen että pääsisitte/joutuisitte Naistenlinikalle . En todellakaan suosittele Jorvia :(

saako kysyä, että miksi?

Itse kolme synnyttänyt Jorvissa. Vuonna 2003 oli varmaan aika normaali tilanne, 2006 oli taas aika ruuhkaista, vuonna 2008 taas kun olin synnyttämässä, ei ollut kuin yksi lisäkseni synnytyssalissa. Tosin tilanne ehti yön aikana muuttumaan. Mennessäni osastolle, olin yksin huoneessa, aamulla tuli toinen äiti, ja päivällä sitten kolmas.

Eli vaikea tuota on sanoa, mikä tilanne on milloikin. Vaihtelee...

Ja tyytyväinen olen ollut kaikilla kolmella kerralla.

saako kysyä, että miksi?

Mua on autohuollossakin palveltu/kohdeltu paremmin.
Olin kuin liukuhihnalla jolla tehtiin toimenpiteitä. Kukin hoitsu näki putkiaivoisesti vain sen oman osa-alueensa josta oli "vastuussa" . Kukaan ei pitänyt huolta siitä että kokonaisuus olisi toiminut.
Esim. toinen yritti tukea imetystä ja toinen tuputti kokoajan lisämaitoa jopa juuri ennen imetystä olisi pitänyt antaa.
En jaksa kaikkea tässä kirjoittaa mutta ...... ei ollut mielyttävä kokemus.

Tuskin varmaan ne, jotka Jorvin tämän hetkisestä tilanteesta tietävät, ovat nyt palstalla =) Missä tahansa synnytyssairaalassa voi just nyt olla hiljaista kuin huopatossutehtaasta ja puolen tunnin päästä tupa täynnä väkeä.

Yhteistyössä