Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:No älä ainakaan sitä two way eliteä osta. kuten vieras jo totesikin; siinä ei ole minkäänlaisia sivusuojia. Sama kun laittaisit keittiön tuolin ilman jalkoja auton penkille ja tyyny takapuolen alle.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Mä itse henkilökohtaisesti aloitan yleensä etsimällä tuloksia turvallisuus testeistä, miten ovat niissä pärjänneet. Sen jälkeen rupean vertailemaan varteenotettavia vaihtoehtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Käykää kattomassa Kiddyjä, esim. tota http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/kiddy_life_pro_2006/
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Mä itse henkilökohtaisesti aloitan yleensä etsimällä tuloksia turvallisuus testeistä, miten ovat niissä pärjänneet. Sen jälkeen rupean vertailemaan varteenotettavia vaihtoehtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja 0nerva:Mä liputan kanssa Kiddyn puolesta! Tilattiin omamme Pikkupingviinin nettikaupasta, jossa oli nopea palvelu. Istuin ollut käytössä kohta vuoden ja menee tosiaan sinne 36 kg:n asti. Me ei edes harkittu selkä menosuuntaan istuinta, kun autossa on pienet tilat ja poika oksenteli jo turvakaukalossa : (
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Eli varmaan sellainen hyvä. Missä on paljon hyviä, plussan juttuja. Vastaavasti, älä osta huonoa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-Maaria:Meillä on Akta Gracon cosmic comfort ollut n. 10kk käytössä ja pojalla nyt ikää 1,5v. Kovasti on tykätty ja eikä ole pieneksi käymässä vaikka poika onkin kookas ikäisekseen. Ja selkä menosuuntaan on istuin kiinnitettynä.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Ella-Maaria:Meillä on Akta Gracon cosmic comfort ollut n. 10kk käytössä ja pojalla nyt ikää 1,5v. Kovasti on tykätty ja eikä ole pieneksi käymässä vaikka poika onkin kookas ikäisekseen. Ja selkä menosuuntaan on istuin kiinnitettynä.
Meillä myös tämä ja ostettiin se pojalle, kun ikää oli 9kk. Vieläkin menee siinä selkämenosuuntaan ja ikää on reilut 2 vuotta. Olen ollut tosi tyytyväinen. Ekalla lapsella oli TWE ja se on niin huono istuin.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2248
onko kukaan nähny tällästä istuinta, tai onko jollain ollu