Minkälainen valitus ärsyttää?

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta mua ärsyttää mun ystävän valitus työpaikastaan. Niillä on oikeasti huono tilanne siellä, huono ilmapiiri ja joistakin jutuista sais mennä käräjille asti..! Silti tämä ystävä ei tee mitään työpaikan asioiden eteen, että ne selviäisi! Olisi saanut apua liitosta ja muilta tahoilta mutta EI! Tuntuu välilllä, että se valittaa valittamisen ilosta, ei varmaan osaisi edes olla töissä jos siellä olisi kaikki hyvin... Joka päivä valittaa siitä kuinka perseestä työpaikka on, mutta mitään ei silti ole valmis tekemään...
AAAAARRRGGHHH.

[QUOTE="miimii";23387796]En jaksanut koko ketjua lukea, mutta mua ärsyttää mun ystävän valitus työpaikastaan. Niillä on oikeasti huono tilanne siellä, huono ilmapiiri ja joistakin jutuista sais mennä käräjille asti..! Silti tämä ystävä ei tee mitään työpaikan asioiden eteen, että ne selviäisi! Olisi saanut apua liitosta ja muilta tahoilta mutta EI! Tuntuu välilllä, että se valittaa valittamisen ilosta, ei varmaan osaisi edes olla töissä jos siellä olisi kaikki hyvin... Joka päivä valittaa siitä kuinka perseestä työpaikka on, mutta mitään ei silti ole valmis tekemään...
AAAAARRRGGHHH.[/QUOTE]

Toi on niin tyypillistä! Anna kun veikkaan, kaverisi on ns. naisvaltaisella alalla? Päiväkodit, sairaalat ym. paikat ovat täynnä ihmisiä jotka joka ikinen päivä marmattavat kahvihuoneessa kuinka taas kaikki on hanurista ja mikään ei oo hyvin, silti ei oo pienintäkään aikomusta parantaa mitään. Tunnen eräänkin tuollaisen valittajan joka on ollut työssään 20v ja viimeisen 3v aikana on puhunut työpaikan vaihdosta valehtelematta ainakin 30 kertaa mutta eihän se sieltä koskaan mihinkään tuu lähtemään! Mun mielestä pomon pitäs vaan siirtää se eri hommiin kun ei työkavereiden tarvitse kuunnella semmoista energiasyöppöä joka ei palautteesta huolimatta muuta tapojaan!

Yhteistyössä