Minkälainen vihkisormus sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pampolina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on samanlainen sileä kuin kihlasormuski. En ole korutyyppiä. Mies olis halunnut ostaa jotain kallimpaa ja timanteilla, mutta mä en halunnut. Ei vaan sovi mulle kun muutenkin vähän koruja käytän. Ja käteni uitan milloin missäkin, viimeks hydrauliöljyissä joten turhaa siellä timatteja liottaa. Sormukseni tahdon kuitenkin käsissä pitää.

Sormus näyttää sileältä ja vailla merkkejä olevalta, kunnes sitä lämmittää. Sitten sen sisä- ja ulkopinnalle ilmestyy hentoja kirjaimia, joista muodostuu sanat: "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul"

Jos teksti näyttää tutulta, niin se johtuu vain siitä, että miehille tavallisesti riittää sama sormus vihkisormukseksikin.

Samanlainen kuin kihlasormuskin,3mm sileä keltakultainen rinkula =) Ajattelin viidentenä hääpäivänä ottaa sitten kivellisen sormuksen lisäksi,samanlainen 3mm sormus mutta siihen kivi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Sormus näyttää sileältä ja vailla merkkejä olevalta, kunnes sitä lämmittää. Sitten sen sisä- ja ulkopinnalle ilmestyy hentoja kirjaimia, joista muodostuu sanat: "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul"

Jos teksti näyttää tutulta, niin se johtuu vain siitä, että miehille tavallisesti riittää sama sormus vihkisormukseksikin.

:laugh:

Ihan tavallinen sileä kultainen, tuollahan tuo hyllyssä on pölyyntymässä, harmittaa kun olisi senkin rahan voinut pistää johonkin muuhun, mutta mies välttämättä halusi sormukset.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
Jatkoa tuohon kihlasormus kyselyyn.
Mulla on leveä keltakultainen timanttirivisormus. Viisi sormuksen levyistä timanttia rivissä.

Samanlainen täälläkin.

No kertokaa kivien speksejä, ne ratkaisevat.

Ratkaisevat minkä. Sormuksen hinnan? Minä en noista spekseistä tiedä. Sormus maksoi kuitenkin liikaa ja nykyisessä 33v. iässä en vaatisi/ottaisi noin näyttävää/kallista sormusta. Silloin 10v. sitten sitä oli lapsellisempi ja halusi pröystäillä komialla sormuksella.

Mulla on leveä keltakultainen timanttirivisormus. Viisi sormuksen levyistä timanttia rivissä.

Samanlainen täälläkin.

Ratkaisevat minkä. Sormuksen hinnan? Minä en noista spekseistä tiedä. Sormus maksoi kuitenkin liikaa ja nykyisessä 33v. iässä en vaatisi/ottaisi noin näyttävää/kallista sormusta. Silloin 10v. sitten sitä oli lapsellisempi ja halusi pröystäillä komialla sormuksella.

Lähinnä kiven/kivien laadun. Ja tietysti sitä kautta hinnan. On timantteja ja sitten on timantteja.

Samanlainen täälläkin.

Lähinnä kiven/kivien laadun. Ja tietysti sitä kautta hinnan. On timantteja ja sitten on timantteja.

Mulla on sitten varmaan niitä TIMANTTEJA. =) :laugh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3698325.jpg keskimmäinen.

Eka ja kolmas on prikulleen samanlaiset, toinen on kihla ja toinen 3 v hääpäivälahja.

Yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertaiset sormukset. Mutta noista tykkään ja itse olen valintani tehnyt enkä kertaakaan katunut. Mä en tykkää pröystäillä koruilla ja yksinkertainen on kaunista, sopivat arkeen ja juhlaan. :heart:

Samanlainen täälläkin.

Mulla on sitten varmaan niitä TIMANTTEJA. =) :laugh:

Eli tästäkään aiheesta ei voi keskustella asiallisesti? Vai etko tiedä mitään timanteista? Onko sinulla edes luokitustodistusta omastasi, että tiedät mitä on ostettu?

Yhteistyössä