Minkälaisen auton te ostaisitte 5000?:lla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
31_1793371_img42160.jpg

Vaikka tommonen, jos se tuntuu hyvältä koeajon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
varmaan 850 volvon ..

Volvo vois olla hyvä,meiltä jo V70 löytyy =)

tuolla rahalla saattaa jo saada vanhemman v70 mallisenkin :attn:

En mä kauhean vanhaa volvoo huoli =)

no ei noita v70 kauheen vanhoja ole olemassakaan, eikä uusimmat 850 ole vielä sen vahempia =)

Toi hinta kyllä rajoittaa aika paljon. Mä ostaisin jonkun pienen mahdollisimman vähän ajetun/mahdollisimman uuden. Tolla rahalla ei kyllä taida kovinkaan tuoretta Volvoa saada...?

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Toi hinta kyllä rajoittaa aika paljon. Mä ostaisin jonkun pienen mahdollisimman vähän ajetun/mahdollisimman uuden. Tolla rahalla ei kyllä taida kovinkaan tuoretta Volvoa saada...?

En mä mitään uutta halua,meinasin ihan käteisellä ostaa ettei tartte lainaa ottaa =)

sopivasti ajettu reilu 10 v vanha volvo ei ole tietenkään mikään uusi mutta kyllä se kauemmin kestää kun joku uudempi "missälie" rakennettu pikkuauto :attn:

Meillä olisi pihassa 20 vuotta vanha 740. Ajettu vaatimattomat 400 tkm. :D Tosin se ei ole rekisterissä, mies meinaa kai pistää sen joskus oikein viimeisen päälle kuntoon ja järjestää sen museorekisteriin. :whistle:

Ennen tuo auto oli meidän autotallin edessä josta se näkyi tielle. Kaksi ihmistä kävi meillä sisällä asti kysymässä voisiko sen ostaa. :D Mikä ihme noissa vanhoissa Volvoissa oikein kiehtoo?

Alkuperäiseen kysymykseen mä en osaa vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
sopivasti ajettu reilu 10 v vanha volvo ei ole tietenkään mikään uusi mutta kyllä se kauemmin kestää kun joku uudempi "missälie" rakennettu pikkuauto :attn:

Meillä olisi pihassa 20 vuotta vanha 740. Ajettu vaatimattomat 400 tkm. :D Tosin se ei ole rekisterissä, mies meinaa kai pistää sen joskus oikein viimeisen päälle kuntoon ja järjestää sen museorekisteriin. :whistle:

Ennen tuo auto oli meidän autotallin edessä josta se näkyi tielle. Kaksi ihmistä kävi meillä sisällä asti kysymässä voisiko sen ostaa. :D Mikä ihme noissa vanhoissa Volvoissa oikein kiehtoo?

Alkuperäiseen kysymykseen mä en osaa vastata.

mä ajelin vielä muutama viikko sitten samanlaisella, vm -92 .
ne vaan on niin hyvin tehtyjä ettei niitä saa ajettua loppuun ... =)

Yhteistyössä