Mä meinasin syksyllä jonkun rotiskon tolla summalla ostaa,joten laitelkaas vinkkiä minkälaisen auton te ostaisitte 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Jonkun amerikanauton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:varmaan 850 volvon ..
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:varmaan 850 volvon ..
Volvo vois olla hyvä,meiltä jo V70 löytyy =)
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:![]()
Vaikka tommonen, jos se tuntuu huvältä koeajon jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:varmaan 850 volvon ..
tuolla rahalla saattaa jo saada vanhemman v70 mallisenkin :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:![]()
Vaikka tommonen, jos se tuntuu huvältä koeajon jälkeen.
mitenkään moittimatta kenenkään valintoja, mut tuosta ei tule kun harmeja :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Vaikka tommonen, jos se tuntuu huvältä koeajon jälkeen.
mitenkään moittimatta kenenkään valintoja, mut tuosta ei tule kun harmeja :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:varmaan 850 volvon ..
tuolla rahalla saattaa jo saada vanhemman v70 mallisenkin :attn:
En mä kauhean vanhaa volvoo huoli =)
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Toi hinta kyllä rajoittaa aika paljon. Mä ostaisin jonkun pienen mahdollisimman vähän ajetun/mahdollisimman uuden. Tolla rahalla ei kyllä taida kovinkaan tuoretta Volvoa saada...?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sopivasti ajettu reilu 10 v vanha volvo ei ole tietenkään mikään uusi mutta kyllä se kauemmin kestää kun joku uudempi "missälie" rakennettu pikkuauto :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sopivasti ajettu reilu 10 v vanha volvo ei ole tietenkään mikään uusi mutta kyllä se kauemmin kestää kun joku uudempi "missälie" rakennettu pikkuauto :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sopivasti ajettu reilu 10 v vanha volvo ei ole tietenkään mikään uusi mutta kyllä se kauemmin kestää kun joku uudempi "missälie" rakennettu pikkuauto :attn:
Meillä olisi pihassa 20 vuotta vanha 740. Ajettu vaatimattomat 400 tkm.Tosin se ei ole rekisterissä, mies meinaa kai pistää sen joskus oikein viimeisen päälle kuntoon ja järjestää sen museorekisteriin.
![]()
Ennen tuo auto oli meidän autotallin edessä josta se näkyi tielle. Kaksi ihmistä kävi meillä sisällä asti kysymässä voisiko sen ostaa.Mikä ihme noissa vanhoissa Volvoissa oikein kiehtoo?
Alkuperäiseen kysymykseen mä en osaa vastata.