Minkälaisen iltaharrastelun voisin itselleni keksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
Olen kahden alle 2-vuotiaan lapsen yh-äiti. Isästä ei ole minkäänlaista apua, joten minulla ei ole aikaa harrastaa mitään poissa kotoa. Olenkin yritäänyt miettiä jotain puuhastelua mitä voisin tehdä näin iltaisin kun lapset nukkuvat, että saisin ajatukset pois kaikesta muusta. Ideoita kellään?

Olisi kiva jos se olisi jotain esim askartelua ym, koska sitten siitä olisi hyötyä silläkin tapaa että voisin antaa niitä muille :D

Kirjan kirjoittaminen voisikin olla aika mielenkiintoista ja aihetta löytyisi ihan omastakin menneisyydestä!

Miten aloitit kirjoittamisen, teitkö jonkin suunnitelman/rungon? Kuinka pitkällä olet?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kirjan kirjoittaminen voisikin olla aika mielenkiintoista ja aihetta löytyisi ihan omastakin menneisyydestä!

Miten aloitit kirjoittamisen, teitkö jonkin suunnitelman/rungon? Kuinka pitkällä olet?

olin pitkään miettinyt sitä 8jäsennellyt tavallaan päässäni). Sitten aloin aikalailla tajunnanvirta tyylillä kirjoittamaan. Välillä jäsentelen enemmän, välillä vähemmän. Hiljakseen kirja etenee, kirjoitan, jos on aikaa, jos on fiilis, usein olen kuitenkin väsynyt arjen pyörityksestä. mutta aion saada kirjan valmiiksi, nyt melkein 100 sivua kirjoitettu

Yhteistyössä