Minkälaisen isänpäiväkakun teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä tilasin syötävän kakkukuvan, kuvassa on mieheni ja tyttäreni. Kuva on otettu kun tytär n. 3kk, vaikka hän on nykyään jo 3v. Minusta kyseinen kuva on todella ihana, miehen silmistä paistaa siinä kuvassa tuoreen isän onni =D

Saa nähdä mitä mies tykkää, yllätyksenä teen tämän kakun =D
Toivottavasti onnistun tekemään kakkuun hienot pursotukset yms.

Olisi mukava kuulla minkälaisia muut ovat suunnitelleet.

Oon tätä miettinyt tässä, kun mies ei syö kakkua. Viimeks ostin valmiin, pienen leivoksen, jonka loppupeleissä itse söin, kun mies ei sitä halunnut. Kannattaako sitä edes vääntää kakkua, kun toinen ei sitä kuitenkaan halua? Hmm...

No mä olin eka ajatellu teettää ultrakuvasta kakkukuvan. Mutta kun en oo kotona ja ultrakuvat siellä, niin ei onnistunu.
Mutta mies ajaa talvella crossikisaa kelkalla, niin teen kisakuvasta kakkukuvan. Saas nähdä mitä mies tykkää :)
Itse tykkään et ultrakuva olis ollu jännempi, mut minkäs teet.. Mies varmasti tykkää tuosta kelkkakuvasta, kun ei tiedä toisesta vaihtoehdosta ;)

Myräkkä ja keiju 34+5

MEillä kans mies ei oikein makeasta tykkää. Voileipä kakkua en jaksa ajatella nyt. En oo sitä koskaan tehny. Eikä tykkää niistäkään kovin monesta.
Kait yritän tehdä kakun joka ei kovin makea. Ehkä mansikka rahkaa väliin ja mansikoita päälle. Mansikkatorttu ois kans hyvä mut sen verran iso sakki et pitäis tehdä monta.

Perus mansikkakakun ajattelin väsätä, miehen toiveesta. Hän sanoi, että nykyään on aina juhlissa ja tilaisuuksissa kaiken hienoja juustokakkuja ja martsipaanikakkuja ja kaiken näköisiä hienoja virityksiä ja jännijä makuja. Mutta peruskermakakkua ei kuulemma ole vähän aikaan saanut :D

Pomon isälle teen suklaakakun.

Kotona saavat iskät, papat ja ukit tyytyä varmaan vaaleanpunaiseen marsipaanihirvitykseen, tuorejuustokakkuihin ja ehkä lakkakakunkin teen.
Mulla ja esikoisella on synttärit, joten en ala erikseen väsätä isänpäiväkaakkusia, kun lastenkutsuja ja sukulaiskahvitusta varten on pakko muutama kakku leipoa joka tapauksessa.

mies fanittaa stargatea, joten yritän jotenkin marsipaanilla yms. kuorruttaa kakun tähtiportin näköiseksi. :D
suklainen kakkupohja ja joku puolukka-valkosuklaa-jugurttitäyte.

Yhteistyössä