Minkäläisen sängyn ostaisin 4-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
4-vuotias nukkuu nyt jatkettavassa sängyssä, mutta uusi käyttäjä tarvitsisi ko sängyn. Kannattaako 4-vuotiaalle enää ostaa uutta jatkettavaa vai mikä olisi hyvä ratkaisu? Aikuisten sänky taitaa olla liian korkea vielä. Minkä kokoisia ns nuorisosängyt yleensä on?

Meillä 4vuotias (täyttää marraskuus 5v) nukkuu ihan perussängyssä, siis aikuisen kokoa olevassa ja hyvin tuo sinne mönkii. Ei ole laitoja, patja tulee korkeammalle siis mitä laita, mutta kertaakaan ei ole pudonnu. Peitto on vielä jatkettavan sängyn kokoinen koska kuulemma iso aikuisten peitto on liian painava.

Eli sellaisia mitä myydään ns nuorisosänkyinä, ei kannata enää tässä välissä hommata? Onko ne yleensä pienempiä tai matalampia kuin aikuisten sängyt ja kuinka vanhaksi niissä mahtuu nukkumaan?

Olen kans semmoisen aikuisten kapean tavis sängyn kannalla..VIIMEISTÄÄN kouluun lähtiessä mun mielestä se ois hyvä..joten kohta sais taas ostaa uutta sänkyä..Omalla tytöllä ollut jo monta vuotta (nyt syksyllä menee kouluun..)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli sellaisia mitä myydään ns nuorisosänkyinä, ei kannata enää tässä välissä hommata? Onko ne yleensä pienempiä tai matalampia kuin aikuisten sängyt ja kuinka vanhaksi niissä mahtuu nukkumaan?

Mä en ite nähny mitään järkeä et olisin ostanu sellasen nuorisosängyn väliin, koska toi aikuisten runkopatjanen ajaa ihan saman asian.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HC:
Me ostettiin ihan tavallinen 90cm leveä runkopatja ja hyvin on toiminut.

Mua jotenkin pelottaa, et laps putoo sellaisesta :( Runkopatjaan ei varmaan mitään lisälaitaakaan saa enää.

Ota siitä jalat pois hetkeks niin huomaat putooko lapsi vai pysykö sängyssä.

Yhteistyössä