Minkälaiset ihmiset varastavat kirpputoreilta!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ensi kertaa kirppispöytä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän kirppiksiltä tavaraa ulos kävelee.

Mä en tarkoituksellakaan tee mitään listaa tai selaa tilityslistaa, koska en halua tietää jos (ja kun) jotakin on varastettu. Siitä tulee vain paha mieli, joten miksi pahoittaisin mieleni?

Mulla oli juuri 2 viikkoa myyntipöytä, eikä hajuakaan menikö tuotteita kassan läpi maksamatta. Ja koen, että paras näin :)

Eivarmaankaansuahaittaa, sata joululahjaa laittamassa, mutta jollekki se kirpputorilla myyminen voi olla elämiseen..

>:( olen niin vihainen.
Laitoin myyntiin uudet collegehousut 20e hintaan hälyttimineen ja hintalaput kiinni 5 x siimalla.
No joku valopää oli sitten käynyt pukukopissa ja leikannut sen hälyttimen irti.
( asetin hälyttimen vielä keskelle kangasta, että siihen tulee reikä jos joku sen leikkaa )
Oikeesti onko enää mitään rajaa tälläisessä touhussa?
Pidän 2x vuodessa kirpputori pöytää ja n. 20% tavarasta varastetaan..

Älkää ihmeessä viekö mitään särkyvää, koruja tai muita pieniä tavaroita. Ne varastetaan 50% varmuudella. Ja sitten ku hinnoittelette vaatteet, älkää pliis liimatko niitä hintalappuja vain kiinni.
Ne lähtee liian helposti irti. Leikatkaa pahvipalasia ja solmikaa ne vaikka langalla kiinni ennemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vihainenkirpputorimyyjä;30409719:
>:( olen niin vihainen.
Laitoin myyntiin uudet collegehousut 20e hintaan hälyttimineen ja hintalaput kiinni 5 x siimalla.
No joku valopää oli sitten käynyt pukukopissa ja leikannut sen hälyttimen irti.
( asetin hälyttimen vielä keskelle kangasta, että siihen tulee reikä jos joku sen leikkaa )
Oikeesti onko enää mitään rajaa tälläisessä touhussa?
Pidän 2x vuodessa kirpputori pöytää ja n. 20% tavarasta varastetaan..

Älkää ihmeessä viekö mitään särkyvää, koruja tai muita pieniä tavaroita. Ne varastetaan 50% varmuudella. Ja sitten ku hinnoittelette vaatteet, älkää pliis liimatko niitä hintalappuja vain kiinni.
Ne lähtee liian helposti irti. Leikatkaa pahvipalasia ja solmikaa ne vaikka langalla kiinni ennemmin.

missäpäin suomea noin paljon varastetaan? pk-seudulla? minkämallinen kirpputori on, siis pieni ja ahdas "peruskirppis" vai enemmän markettityyppinen iso halli?

Uusimmat

Yhteistyössä