minkälaiset lehdet menee kaupaksi kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauvalehdet tekee hyvin kauppansa, ja luulen että jos nyt et ihan lastentarvikekirppikselle ole menossa niin myös nuo Gti:t vaihtaa omistajaa. Yli 50s ei kannata ainakaan kovin vanhoista lehdistä pyytää... Jos on uudempia niin joku voi maksaa 1-1,50€ :)

Mä myin vauvalehtiä sekä autolehtiä suomeksi ja ruotsiksi. Hinnat oli halvat, kolmen vuoden takaiset vauvalehdet esimerkiksi 30 snt kpl. Mitään ei tarvinnut kantaa kotiin takaisin.

Halvat menee. Kävin just tuolla Turun Pikkusiilissä ja oli kyllä osa hirveen hintasta. Meinas silmät pudota päästä kun kuntoplus ja vauvalehtiin oli laitettu hinnaks 4e!:O En vieläkään voi uskoa todeksi, eihän ne uutenakaan maksa niin paljoa! Itse olen ostanut lehtiä hintaan 0,1-1e/kpl.

Itse ostelen vauva- ja terveyslehtiä, mutta eiköhän kaikille löydy ottajansa.:)

Mulla on menny kaupaks kaikenlaisia lehtiä, varsinkin oikeasti vanhat menee hyvin, roudasin mökiltä jotain 70-l seuroja ja nekin meni. 80-luvun käsityölehdetkin meni, kun pisti tarpeeksi vähän hintaa, mutta 90-luvun ei sitten millään. Taitaa selittyä sillä että kasari on taas muoti, mut 90l on vaan vielä liian mautonta ja hyvässä muistissa. Vanhat tiedelehdet annoin pois ilmasiks kun ne ei menny millään. Ensin pistän yksittäin ja sit jääneet niputan edulliseks nipuks, näin oon päässy niistä parhaiten eroon. Erikoisemmat harrastelehdet varsinkin meni nopeasti kaupaksi. hinnat on vaihdellu 20snt-8e riippuen lehdistä, (ihan niistä erikoisimmistä ulkomaisista tai 'antiikkisista' vaan voi pyytää useamman euron)

Yhteistyössä