Minkälaiset on kuukautiset jos ne tulee raskauden aikana? Onko ne siis täysin normaalit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottajako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottajako

Vieras
ja yhtä runsaat?

Minulla menossa nyt kp. 36. Muutamat viimeiset kierrot on olleet teroluteilla aikaan saatuja kiertojen tasaamiseksi. Mutta tässä kierrossa en teroluteja enää ottanut. Todella niukkaa vähän punertavaa vuotoa tuli kp. 31. Pyyhittäessä, ei siteeseen. Kp. 32. ei tullut mitään. Kp. 33. taas vaaleanpunertavaa pyyhittäessä. Kp. 34. ei mitään.
Eilen kp. 35 tein raskaustestin illansuussa, virtsa oli kuitenkin ollut rakossa useamman tunnin. Puhdas negatiivinen.
Tänään tullut taas pyyhittäessä vaaleanpunertavaa vuotoa. Tänään ehkä pikkusen runsaammin kuin muina päivinä mutta ei millään tavalla normaalit menkat, eikä siteeseen asti ole tullut tänäänkään.
Minulla yleensä kunnon menkat, ei jää epäselvyyksiä, toisinaan ihan oikein kovasti runsaatkin. Selkesti veristä vuotoa, ei mitään vaaleahkoa.
Johtuuko tämä nyt sitten siitä että on eka "omakierto" terolutien jälkeen vai voisiko raskaus olla mahdollinen vaikka testi eilen vielä negatiivinen?

Pahoinvointia ja etomista ollut. Ei muita raskausoireita. Rasvanen ruoka ja ruoan haju etoo, samoten voimakkaat tuoksut ( kuten sipuli ).

Nyt kuukautiset jatkuneet viikon verran. Edelleenkään vuoto ei ole normaalia eikä runsasta.. Sidettä ei tarvitse mutta vessassa käydessä on eilen ja tänään tullut vähän enemmän kuin muina päivinä.
Raivostuttavaa kun ei kierto toimi kunnolla :( 15kk yritetty lasta. Eikä sitä näköjään tule. Vajaa 3 viikkoa lääkärikäyntiin. Ehkä ne sitten clomifenit määrää avuksi. Minulla lievä pco. 3 lasta on ennestään. Ekaa tehtiin 7kk, toista vajaa 2 vuotta, kolmatta 6kk mutta kaikki tulleet kuitenkin luomuna ilman mitään lääkityksiä.

Mulla vuoto oli todella runsasta, sidettä sai vaihtaa varmaan tunnin välein ja hyytymiä putoili vessanpönttöön. Vuoto oli samanlaista kuin aiemmin kun sain keskenmenon. Mut mulla diagnoosina oli "uhkaava keskenmeno" ja masuasukki olis pudonnut kyydistä jos en olis maannut ensimmäisiä kuukausia.

Ehkä sitten odottelen että miten nämä tästä muuttuu. Kun ei se testi ainakaan positiivista näyttäny sillon. Uutta testiä en kyllä oo tehny.
Mutta ei siis oos kunnolla veristä, ei hyytymiä tms.

[QUOTE="vieras";27411745]Mulla vuoto oli todella runsasta, sidettä sai vaihtaa varmaan tunnin välein ja hyytymiä putoili vessanpönttöön. Vuoto oli samanlaista kuin aiemmin kun sain keskenmenon. Mut mulla diagnoosina oli "uhkaava keskenmeno" ja masuasukki olis pudonnut kyydistä jos en olis maannut ensimmäisiä kuukausia.[/QUOTE]

Niin ja mulla raskaustesti oli vahvasti positiivinen ja hcg kohosi. Vaikka lääkäri oli pari vuotta aiemmin sanonut etten koskaan voi saada lasta. :D

Yhteistyössä