Minkälaiset tissit on sinun mielestä isot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rynnäsliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Mulla 75C, melkein D, niin oon ihan tyytyväinen kokoon. Isommat vois olla jo hankalat. :)

Höh, mulla saman kokoset. Ja pienet nämä on mun tissit on tai keskikokoset. Musta kyllä tuntuu, että mun tissit on paljon pienemmät kun monen muun joka C/D-kuppia käyttää, mutta ei nämä B-kuppiinkaan mahdu ja 75 cm kokoset on just hyvät... Käytänkin aina edes hieman topattuja/push-up -liivejä. Isot on varmaan sitten mun mielestä E:stä (tai DD:stä) eteenpäin.

Mulla on 70DD ja on ehkä vähän isohkon puolella, mutten oo niin tyytymätön että suunittelisin mitään leikkauksia. Jossain lenkkeillessä tms. ois pienemmissä kyllä etunsa, ja vaatteiden löytämisessä. Varsinkin paitapuseroiden ja sellasten. Onneks sitä varten on Bravissimo.

Pienet ois ehkä sitten joku A-B, ja isommat sit vaikka joku D-E ja siitä ylöspäin. Tietty riippuu vähän naisen koostakin, C-kupin rinnat voi pienikokoisella olla aika isot muuhun kroppaan nähden, mutta jollakin pitkällä ja hartevalla ei näytä ollenkaan isoilta. Eli muun kropan kokokin hieman vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
A on pienet ja DD on jo isot, itselläni 80J.

ohhoh, painaako paljon? onko hankala löytää sopivia liivejä?

no en painosta tiedä, mutta liivien löytäminen on hankalaa, näinkin isosta kaupungista on hankala löytää, se on yksi liike ja yksi sopiva liivi, ei jää juuri valinnanvaraa

Koita kattoa Bravissimolta, siellä on hyvä valikoima isoista. Ja sitten toinen on muistaakseni Figleaves tai sinnepäin? Siis nettikauppoja. Saa tilattua Suomeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Tietty riippuu vähän naisen koostakin, C-kupin rinnat voi pienikokoisella olla aika isot muuhun kroppaan nähden, mutta jollakin pitkällä ja hartevalla ei näytä ollenkaan isoilta. Eli muun kropan kokokin hieman vaikuttaa.

Ehkä mullakin vaikuttaa muuten nuo hartiat. Mul on aika leveät hartiat, vaikken pitkä ookaan, niin ei sitten 75C/D näytä ollenkaan isolta tai edes keskikokoiselta, vaan melkeenpä pieneltä. Mutta ei nämä sillainkaan ole isot, että ei esimerkiksi edes pystyisi roikkumaan, ei puhettakaan että esimerkiksi kynätestissä kynä vois pysyä rinnan alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
A on pienet ja DD on jo isot, itselläni 80J.

ohhoh, painaako paljon? onko hankala löytää sopivia liivejä?

no en painosta tiedä, mutta liivien löytäminen on hankalaa, näinkin isosta kaupungista on hankala löytää, se on yksi liike ja yksi sopiva liivi, ei jää juuri valinnanvaraa

Koita kattoa Bravissimolta, siellä on hyvä valikoima isoista. Ja sitten toinen on muistaakseni Figleaves tai sinnepäin? Siis nettikauppoja. Saa tilattua Suomeen.

kiitos paljon, käynkin kurkkaamassa :)

Yhteistyössä