Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
menkää nukkuu siitä, ei tääl ole mitään luéttavaa...
Olet niin oikeassa. Vaikka väkeäkin tuntuu olevan vielä hereillä, ei tapahdu mitään. Missään.
Katsoin, että olet:"Nikkiä vaihtanut vanha palstalainen... " Miksi näin?
Kuvittelin aloittavani uuden uljaamman elämän parempana (ja vähemmän tunnistettavana) ihmisenä. Vaan v*tuiksi meni sekin yritys :snotty:
Kui? Kuka täällä nyt ketään niinkään tunnistaisi, ja miksi täällä pitäisi kovinkaan päteä, vai mitä elämää tarkoitat, ellet "palstaelämää"?
Ei ole elämä ollut niin hauskaa ja hilpeää, vaikka piti kääntää uusi sivu. Siis siinä reaalielämässä. Palstaelämä taas on sellainen vekkuli sivujuonne reaalielämästä. Silti en halua tulla tunnistetuksi. Syitä sen enempää selittelemättä.
No kelläpä se rl niin hauskaa ja filmaattista aina olisikaan.
Ei kait niitä sivuja etenkään reaalielämssä noin vain käännellä. Itse olen enempi prosessiajattelun kannalla. Elämä - kuten niin moni muukin asia - on prosessi. Siinäkin mielessä voi edelleen kääntää, eli en puhuisi sinuna menneessä aikamuodossa. Käännöstyö voi olla vähän tietysti vaiheessa. Ei se suomentaminenkaan aina niin helppoa ole, vaikka natiivi olisikin. Sama se on tässä elämässä. Natiiveja ollaan omissamme kumpikin, mutta sen sinuntaminen ja minuntaminen on kuitenkin se juttu, joka ei kait koskaan tule valmiiksi.
No kait sitä saa vähän ainakin näin puolitosissaan ottaa :xmas:Sinua ihan oikeasti kiinnosti tämä juttu vai :O
Kirjoitin ehkä väärin. Sain kyllä käännettyä sivua ja olin hetken ylpeä itsestäni. Mutta sitten sivuja alkoi kääntyä lisää ja lisää, tahtomattani. Yllätystä toisensa perään niin, ettei pää ole meinannut pysynyt mukana menossa. Että juu, todellakin ollaan prosessivaiheessa ja pitkään. Minä-minä sanakirjastakin piti teettää uusi painos.
No kait sitä saa vähän ainakin näin puolitosissaan ottaa :xmas:
No hyvä kait vain, jos ainakin ajoittain voi olla itsestään ylpeäkin. Mutta tuliko sitten jonkinlainen dominoefekti?
Minä-minä -sanakirjaTässähän menee ihan sanattomaksi.
Öitä ehkä enää kohta vain toivotan, vaikka olisihan sitä mukava kaikenlaista jutellakin.
Mutta tämä oli mukavaa, kiitos sinulle lyhyestä, mutta ytimekkäästä keskustelustaJatketaan joku toinen ilta ja hyvää yötä sinnekin.