minkälaisia 1vuotiaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten musta tuntuu, että tuo meidän 1v on NIIN hankala ja raskas hoidettava....ja muut samanikäiset tuntuu olevan yhtä päivänpaistetta...

Meidän 1vee on ns. hyvällä tuulella n.1-1,5h heräämisen jälkeen aamulla, sillon jaksaa leikkiä ja touhuta hetken aikaa jopa ihan yksikseen, muun ajan kitisee ja roikkuu mun lahkeessa kiinni. Ulkona viihtyy kohtalaisesti, ison osan ajasta sielläkin kinuaa syliin ja mökeltää hiekkasilla kengillään mun sylissä...kaupoissa tms., missä "sattuu ja tapahtuu" viihtyy kyllä hyvin, jaksaa istua rattaissa tai ostoskärryssä.

Päivällä nukkuu yhdet unet, heräilee n. 40min jälkeen ja sit vaunujen hyssyttelyllä saattaa nukkuu vielä toiset 40min. Yöllä herää 3-4 tunnin välein.
Syö hyvi ja on terveeksi todettu.
Kävelyä harjoitellaan

Milloin tuo helpottaa vai helpottaako?

:hug:
Kuulostaa aika tutulta. Minustaki välillä tuntuu, että miten 1-vuotias voi olla noin hankala ja raskas hoidettava. Märissy koko pienen ikänsä joka pikku asiaa mutta onneksi se ei joka päivä ota niin hermoon. Osaa se olla sitten iloinenkin. :)

Kuullostaa tutulle paitsi poika herää aina kiukkusena ja kiukkunen kunnes aamupala navassa-ei ole aamuihminen! ja viihtyy parhaiten missä menoa ja meininkiä.Viime aikoina kovin sylissä viihtyvä.Eikä syöttää saa vaan itse haluaa syödä(KÄÄK!)

Yhteistyössä