Minkälaisia ajatuksia ajattelette, jos ette meinaa saada unta? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Minulla on muutamia vakioajatuksia jos uni ei meinaa tulla:

1. Jos minun täytyisi lihottaa itseäni, niin kuinka söisin? Ajattelen siis aamupalasta lähtien yksityiskohtaisesti mitä kaikkea söisin, jotta lihoisin mahdollisimman tehokkaasti.

2. Kuinka suojaisin talomme, jos zombit yrittäisivät hyökätä kotiimme? Ajattelen siis kaikkia suojauksia, joita rakentaisin taloomme. Piikkilankaa jne.

3. Jos minun taytyisi nukkua yö -30-asteessa niin kuinka pukeutusin?

Olenko outo? Onko muilla vastaavia?

Minulla on selkeä, uneen houkuttava mielikuvaharjoitus. Kuvittelen itseni etanaksi, joka nousee ylös voikukan lehteä auringon lämmittämällä, tuoksuvalla kukkaniityllä ja keinuu lempeän tuulen liikuttamalla lehdellä ja pienenee ja suurenee vuorotellen.

Alan murehtimaan asioita, joille en mitään voi. Tekemättömiä töitä ja sanomattomia sanoja pyörittelen myös. Eli sellaisia mitä ei pitäisi miettiä. :( Onneksi yleensä saan hyvin unta ennenkuin nämä ikävät ajatukset valtaa mieltä.

Minulla on muutamia vakioajatuksia jos uni ei meinaa tulla:

1. Jos minun täytyisi lihottaa itseäni, niin kuinka söisin? Ajattelen siis aamupalasta lähtien yksityiskohtaisesti mitä kaikkea söisin, jotta lihoisin mahdollisimman tehokkaasti.

2. Kuinka suojaisin talomme, jos zombit yrittäisivät hyökätä kotiimme? Ajattelen siis kaikkia suojauksia, joita rakentaisin taloomme. Piikkilankaa jne.

3. Jos minun taytyisi nukkua yö -30-asteessa niin kuinka pukeutusin?

Olenko outo? Onko muilla vastaavia?

No et ole minusta outo, vaikka nuo ajattelemisen aiheesi ovatkin ehkä vähän erikoiset. ;) Mä alan usein unta odotellessa pohtimaan, millainen olis meidän perheen unelmakoti. Eteisestä aloitan enkä yleensä pääse monta huonetta pidemmälle...

Paras uniapu on ristikon ratkominen. Toiseksi paras, kun suunnittelen milllaisia vaatteita voisi ommella tai neuloa tai mieitin vaikka maalausaihetta tms. kädentaitoihin liittyvää.

Alan ajattelemaan varpaitani ja miten ne muuttuvat tunnottomiksi. Siirryn jalkateriin, nilkkoihin, sääriin, polviin, reisiin jne. En ole vielä koskaan päässyt kaulaan asti vaan nukahtanut sitä ennen.

Yhteistyössä