I
info
Vieras
Tuttavapiirissäni on uusioperhe jonka vanhemmilla tahtoo illanvietot mennä aina överiksi. Eivät siis biletä tiheästi kun on sen kanssa ongelmia. Mies saa kamalia mustasukkaisuuspuuskia! Huorittelee, tarttuu käsivarteen kiinni ja repii siitä, ei ota samaan taksiin, eikä päästä sisään. Suhde on kestänyt vuoden ja aina juovuksissa mies palaa aiheisiin "minun talo, ei sinun" (nainen muuttanut lapsineen miehen luo), "teidän takia minulla lisää velkaa"(talonlaajennus) jne.
Henkilökohtaisesti minun olisi todella vaikea jatkaa tämmöisten asioiden jälkeen, koska olen sitä mieltä että vaikka kännissä sanottua, niin puoleksi totta. Mies siis katuu aina jälkeenpäin kovasti, pyytelee anteeksi ja vetoaa äkkipikaisen luonteeseen. Miäs ajattelette jos sattuisi omalle kohdalle?
Henkilökohtaisesti minun olisi todella vaikea jatkaa tämmöisten asioiden jälkeen, koska olen sitä mieltä että vaikka kännissä sanottua, niin puoleksi totta. Mies siis katuu aina jälkeenpäin kovasti, pyytelee anteeksi ja vetoaa äkkipikaisen luonteeseen. Miäs ajattelette jos sattuisi omalle kohdalle?