Minkälaisia kokemuksia/mitä mieltä miehistä, joilla "paljon" naisia kavereina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keuda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keuda

Vieras
Tuntuu että olen jotenkin tiukkapipoinen tai jotain, kun minua jotenkin ahdistaa, että tuoreella miesystävällä on naispuolisia kavereita joita näkee. Tuntuu melkein että niitä on enemmän kun miehiä.

Käyn toki itsekin työkavereiden "poikien" kanssa välillä ulkona, mutta silti. Jotenkin vaikea olla olematta vähän mustis:/

Naiset ja miehet eivät voi olla kavereita. Työporukat ovat asia erikseen mutta jos vapaa-aikaa vietetään yhdessä niin se tarkoittaa sitä että nainen saa tai vähintään yrittää saada nahkapamppua ennemmin tai myöhemmin. Tai toisinpäin.

[QUOTE="mies";27379661]Naiset ja miehet eivät voi olla kavereita. Työporukat ovat asia erikseen mutta jos vapaa-aikaa vietetään yhdessä niin se tarkoittaa sitä että nainen saa tai vähintään yrittää saada nahkapamppua ennemmin tai myöhemmin. Tai toisinpäin.[/QUOTE]

Surullinen maailmankuva, mutta joillekin kai tuo kyvyttömyys ystävyyssuhteisiin tottakin.

:(

No nuo miehenkin naispuoliset kaverit ovat kyllä jollain tavalla työn kautta tuttuja. Taitaa olla jollain tavalla ikuisuusaihe tämä. Luotan kyllä mieheeni, haluaisin vaan näistä omista tuntemuksista eroon.

no sama toisin päin, mulla on enimmäkseen miespuolisia kavereita (valtaosaan töiden kautta tutustunut) ja tosissaan kaveripohjalla on kaikkien kanssa (noh, muutama on ex miesystäviä :D)
mutta siis ihan hyvin kaverisuhde toimii vaikka eri sukupuolta olisikin, siihen vain täytyy tottua ja pitää mustasukkaisuus minimissä

Olen itsekin sellainen nainen, että tulen usein paremmin miesten kanssa toimeen. Joten sikäli ymmärrän kyllä. Mutta en silti ole säännöllisesti yhteyksissä miespuolisten kavereiden kanssa.
Jotenkin vaikea hyväksyä, ettei siinä välillä olisi minkäänlaista värinää - jommalta kummalta puolelta.
Mutta parempi vaan hyväksyä asia:)