MINKÄLAISIA OHJEITA ja VINKKEJÄ HALUAISITTE SAADA KAKKUBLOGISTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva blogisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva blogisti

Vieras
Haen ideoita ja vinkkejä siihen, mitä te haluaisitte löytää kakkublogista, jossa vierailette. Minkätyylisiä ohjeita, vinkkejä, neuvoja, kuvia jne. Kaipaatteko kovinkin yksityiskohtaisia kuvia. Entäs erikoisuuksia, vai riittääkö teille perusohjeet.
Kaikki ideat ja vinkit tervetulleita :) Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
vaikka kuvasarjan jonku kakun tekovaiheista, esim 10kpl kuvia, niiden yhteydessä työvaiheista infoa.
Kiitos. Juuri tälläistä hainkin, että kaipaako ihmiset vaihekuvia. Aika paljon on blogeja joissa esitellään vaan lopputulos ja ohjeet on vähän sinnepäin.

olen viime aikoina selannut kymmeniä leivontablogeja koska jäin niihin koukkuun =)
Vaihekuvat puuttuu lähes kaikista ja oletetaan että kaikki osaa jo kaiken.
Puhun nyt lähinnä täytekakku osioista joita olen pääasiassa selannut.
Pitäisi selittää mitä eri termit tarkoittaa, pikeeri, sokerimassa, pritsaus, marsipaani...
mitä ne ovat, miten eroavat toisistaan,miten ja missä käytetään,miten käyttäytyvät
työstettäessä,minkälaisia ovat valmiina,mistä niitä saa/kannattaa tilata vai tehdäänkö itse, minkälaisia vuokia käytetään, mitä tarvikkeita aloittelija tarvitsee päästäkseen edes alkuun, kuvia erilaisten pursotusten teosta ja tietoa miten saa kerman sellaiseksi ettei se heti valu pitkin pöytää, kakkukuvien maalauksesta, jne jne

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
vaikka kuvasarjan jonku kakun tekovaiheista, esim 10kpl kuvia, niiden yhteydessä työvaiheista infoa.
Kiitos. Juuri tälläistä hainkin, että kaipaako ihmiset vaihekuvia. Aika paljon on blogeja joissa esitellään vaan lopputulos ja ohjeet on vähän sinnepäin.

Toi on musta tärkeää, muuten ei siitä kakun tekemisestä ymmärrä oikeastaan mitään jos käytetään jotain erikoisia metodeja jne.

Ketään ei taidakaan leivontablogit kiinnostaa :D kannattaako sellaista sitten perustaakaan?

Kannattaa musta. Mutta niinkuin joku tuossa sanoikin, jossain olisi hyväm olla juuri esim. sanaselitykset, että on helpompi ymmärtää mistä puhutaan. Mä en TAJUA niistä blogeista mitään, vaikka leipomista rakastankin ja ne kakut on kyllä hienoja.

Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Ketään ei taidakaan leivontablogit kiinnostaa :D kannattaako sellaista sitten perustaakaan?

Hyvä idea kolme vuotta sitten mutta nyt on jo liikaa. Miten meinasit saada blogiin kävijöitä?
:)
Sanotaanko että hyvässä blogissa riitää kävjöitä ;) Olen perusteelline ja uskon että ajan kanssa monet löytävät blogini ja palaavat sinne uudestaankin.

Ja kuvia välineistä kanssa, että ihminen ymmärtää mitä välineitä on käytetty. Ja ehkä myös ehotuksia, että mitä voisi käyttää jonkin välineen tilalla, kun normi kotileipurilla ei varmaankaan ole kotona kaikenmaailman erikoistarvikkeita.

Yhteistyössä