Minkälaisia vaatteita ostatte/käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylipainoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ylipainoinen

Vieras
Kysynpä teiltä muiltakin... Olisiko vinkkejä tai kohtalotovereita, kun ei itselläni tunnu olevan mitään päällepantavaa, vaikka kaappi pursuaa vaatteita... Ostan aina hyvännäköisiä vaatteita kuvastoista ym. mutta huomaankin, että ylläni ne näyttävät lähinnä surkuhupaisilta. :ashamed: Enkä tahdo vetää ylleni löysää T-paitaa ja verkkareita edes kauppareissulle, vaikka kotona ne käyvätkin. Mistä löytää esim. kivoja paitoja, jotka ovat nuorekkaita, mutta eivät korosta joka poimua? Minulla mitat 168/80 toistaiseksi...

oot aika samankokoinen ku mie,mie pari senttiä lyhyempi.Itse ostan tai tilaan elloksen plus vaatteita,jotka on "reheville""naisille,kun itellä tota rintavarustusta on...musta on suosikki,ja v-aukkoiset paidat!Poncho on nyt in ja sen alta ei läskit näy:))Myös Lindexiltä löytyy isojen tyttöjen vaatetta ja muodikkaita,käyppäs vilkaisemassa.Auttox yhtään??

Ja varsinkin t-paidoissa kannattaa suosia vähän paksumpaa kangasta. Seppälässä on mun mielestä hyvänmallisia t-paitoja, ovat kunnon knagasta eivätkä mitään luirua, joka liimaantuu iholle! Mullakin on noita vatsapoimuja muutama käteensopiva, niin tykkään t-paidoista, jotka on muotoonleikattu ja jotain elastaani-puuvilla -yhdistelmää ja ennenkaikkea suht paksua kangasta! Pelkät puuvillapaidat menee äkkiä lutkuiksi ja eivät pidä malliaan, elastaani pitää sen mallin nättinä.

Vähän pyöreämpikin voi pukeutua ihan kivasti ja "huijata" kiloja pois, katselkaa kaupoissa myyjättäriä joilla pukeutumisneuvoja-titteli, häneltä saa varmasti hyviä vinkkejä! Eli leikkaukset, kangaslaatu, hyvä istuvuus, sopivat helman ja lahkeen pituudet.. yms. asioihin huomiota, niin hyvä tulee!
Onnea hyviin ostoksiin ja rohkeutta kokeilla ihan uuttakin!

Hei! Mun mielestä Henkka-Maukan vaatteet on olleet kivoimpia. Sitten on ostanut sieltä Lorellasta = isojen naisten vaateliike pääkaupunkiseudulla, lähinnä juhlavaatteita ja jotain "hienompia" vaatteita. Ovat ihan törkeän kalliita, jos ei saa mitään alennusta, mutta yks juhlajakku tulee ainakin mieleen, josta olen ollut TODELLA onnellinen (ihan mun tyylinen).

Lindexiltä oon kans ostanut niitä Generous-vaatteita. Mulla on niistä vain sellainen vaikutelma, et paidat ja neuleet nyppääntyy. (Vai onko mulle vaan sattunut huono tsäkä.) Farkut on ok. Mua suoraan sanoen ärsyttää, että vaatteissa pitää lukea jotain tuollaista - Great Girsl, Big is beautiful, Generous - - ihan kuin en itse tietäisi, että olen ISO ja KAUNIS :saint:

Mulla myös tämän talven kova sana on ollut boncho (miten lie kirjoitetaan). Olen kyllä tykännyt niistä jo aiemminkin. Mustat, linjakkaat vaatteet alle ja värikäs boncho siihen päälle. Korot kattoon, ja menoks!

Yhteistyössä