Minkälaisia yllätyksiä voisi pistää 1,5 vuotiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun poika oli viime joulukuussa hitusen yli vuoden ja sen kalenterissa oli esim pieniä muovieläimiä, sukat, pieniä leluja, joku legon vauvalelu yms. Voihan sinne laittaa kuvakirjoja ja kyniä yms

riippuu ihan siitä,minkä kokosia luukut on,mihin tavarat pitää saada mahtumaan.
Mut paremmin tietämättä lapsen sukupuolta ja kalenterin kokoa:
Tarrat/tarravihko
pikkuautot
pikkuiset pehmolelut/avaimenperät
superpallo ym.pallot
värikynät
pieni muovailuvahapaketti/vesivärit
legot/duplot
pieni
hiekkamuotti/lapio
pipari
kuivattuja hedelmiä/rusina-aski
pinnejä/pampuloita

xylitol purkkaa
kiiltokuva/tarra

riippuu minkäkokoiset taskut on, että mahtuuko duplolego palikka, vois laittaa jonkun pienen legoötökän palikat sinne yksitellen

bodyshopista saa sellaisia ihan pieneksi pakattuja pyyhkeitä (tikkuaskin kokoisia) jotka on tiivistetty muovin sisään ja laajenee omaan kokoonsa kastelemalla. maksaakin parisen euroa.

Voit laittaa vaikka jonkun mieluisan pienen valokuvan ja mitäs vielä....

laita lappunen johon kirjoitat että "äiti/isä laulaa sinulle minun puolestani joululaulun nimeltä...tai leikkii kanssasi leikin nimeltä...ja antaa sinulle lämpimän halauksen ja suukon puolestasi :heart:

näitä lappusia voi laittaa useammankin ja keksiä jotain kivaa juttua ja jekkuakin.

Itse laitoin joskus omieni kalenteriin lappusia missä luki esim että saa valita itse minkä joululaulun lauletaan tai sitten oli nimetty joku laulu

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
laita lappunen johon kirjoitat että "äiti/isä laulaa sinulle minun puolestani joululaulun nimeltä...tai leikkii kanssasi leikin nimeltä...ja antaa sinulle lämpimän halauksen ja suukon puolestasi :heart:

näitä lappusia voi laittaa useammankin ja keksiä jotain kivaa juttua ja jekkuakin.

Itse laitoin joskus omieni kalenteriin lappusia missä luki esim että saa valita itse minkä joululaulun lauletaan tai sitten oli nimetty joku laulu

"käy äidin/isän kanssa kurkkaamassa ikkunasta onko tonttu käynyt ikkunan alla"
ei se haittaa vaikkei olisikaan lunta... :whistle: :D

Yhteistyössä