M
mam
Vieras
meillä kauheaa,minä en pysty ollenkaan nauttimaan tästä arjesta,välillä tuntuu että kun olisi tiennyt niin olisin lapseton ja pysyisin. tähän on sitten turha tulla neuvomaan että miten tilanne muuttuu(ellei itse ole kokenut samaa ja löytänyt käytännössä keinoa oikeesti muuttaa lapsen käytöstä)nimittäin kaikki on kokeiltu mitä voi. tilanne on siis se että joko isän tai äidin(mielummin äidin) on leikittävä tuntikaupalla lapsen kanssa tai sitten lapsi kiusaa jatkuvasti siskoaan, ja yrittää käydä vanhempienkin silmille(mikä ei tietenkään onnistu mutta aina tuo yrittää),aamusta iltaan samaa(paitsi niinä päivinä kun on päiväkodissa, onneksi on muuten sekoisin täysin, kesäloma meni niin). jos ollaan ulkona niin sitten kiusaa vaan pihan muita lapsia. sanoo itsekkin että kiusaaminen on kivaa ja hauskaa.
painotan vielä että kotona kaikki ok tämän on todennut ulkopuolinenkin henkilö(ei siis ole kasvatuksesta ainakaan täysin kiinni).
kertokaa minulle joku selviytymistarina, jooko? usko alkaa loppuu.
painotan vielä että kotona kaikki ok tämän on todennut ulkopuolinenkin henkilö(ei siis ole kasvatuksesta ainakaan täysin kiinni).
kertokaa minulle joku selviytymistarina, jooko? usko alkaa loppuu.