Minkälaista läksytystä odotettavissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
Oltiin yhden vaimon sukulaisen häissä, ja siellä oli luonnollisesti sekä läheisempiä että kaukaisempia vaimon sukulaisia. Syömisen jälkeen vaimo hävisi juttelemaan joidenkin sukulaisten kanssa, ja itse istuin pöydässä, jossa oli mm. pari vaimon pikkuserkkua. Pöydissä oli varsin anteliaasti kotiviinipulloja, joten ehdotin parille vaimon pikkuserkulle, että otetaan pullo ja käydään tuolla kallioilla istumassa.

No lähdimme sitten istumaan sinne kalliolle. Pikkuserkut olivat tyttöjä, toinen 16 vuotias, toinen 21. (itse olen kolmekymppinen, samoin vaimoni). Joimme pullosta suoraan ja juttelimme. Aloin olla aika kännissä, kun tarjoilut tosiaan olivat hyvät. Jonkin ajan kuluttua vanhemman pikkuserkun täytyi lähteä moikkaamaan jotain poislähteviä sukulaisia, hänen äidiltään tuli tekstari. Niinpä jäin nuoremman tytön kanssa istuskelemaan. Pullossa oli vielä hiukan jäljellä. Huomasin, että tyttö piti minusta, katseli sillä tavalla. En tiedä mikä minuun meni, mutta aloin silittelemään häntä. Jotenkin ajauduimme suutelemaan, tyttö selkeästi halusi sitä. Itse en ollut tilaneessa oikein läsnä, mutta sanoisin että ajautuminen tähän pisteeseen johtui tytöstä.

Yhtäkkiä havahduin siihen, että huomasin näkökentän kulmassa puiden siimeksestä tulevan vaimoni sisaren. En tiedä miten hän osasi sinne, ehkä vanhempi pikkuserkku oli neuvonut tai jotain. Pomppasin pystyyn ja meinasin lähteä pakoon, mutta jäinkin siihen paikan päälle esittämään kännistä. En tiedä ehtikö vaimoni sisko nähdä pussailun. Ainakaan hän ei sanonut mitään, mutta voihan olla, että hän sanoo vain vaimolleni.

Millaistakohan höykytystä tästä on luvassa, jos sisko kertoo vaimolleni? Osaatteko naiset sanoa, olisiko jokin keino väittää että vaimon sisko valehtelee? Emme ole mitenkään ylimpiä ystäviä muutenkaan, joten ei olisi yhtään ihme vaikka vaimoni sisko valehtelisi minusta. Ihan tyhmää jos vaimo suuttuu siitä, että joku nymfomaani teini käy kimppuuni ja vaimon sisko käsittää asiat väärin.

Neuvoja?

Vaikka suht vapaamielinen omasta mielestäni olenkin, niin jos minun avomieheni pussailis jonkun teinityttösen kanssa, niin ei olis minun avomieheni sen jälkeen. Sellaista läksytystä. Siinä tilanteessa ei varmasti osaisi olla edes mustasukkainen, vaan pitäisin miestäni todella vastenmielisenä.

Tyttö mikään nymfomaani ollut, sinähän sitä silittelemään aloit. Mutta joo, jos olisit mun mies ja jäänyt kiinni, niin se olisi todennäköisesti ero edessä huolimatta siitä, että olemme olleet 13 vuotta yhdessä. Kolmekymppinen mies, joka hinkuu alaikäisiä itseään puolta nuorempia tyttöjä, on säälittävä. Vielä säälittävämpää on laittaa se tytön syyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sikamaista:
tollasten sikojen kuuluuki jäädä kiinni, itsehän aloit silittelemään, ja varmaan osiit vieny loppuunkin, jos kukaan ei olisi tullut. hyi!

Se oli kyllä mun mielestä sen tytön syy. Ei se ollut yhtään niin kännissäkään kuin minä.

Ja olis kiva kuulla neuvoja. Vaimoni ja siskonsa ovat vähän kateellisia toisilleen eri jutuista, oisko siinä jotain jolla voisi vähentää vaimon luottamusta siskonsa juttuihin. Tarviin teidän apua, rakastan vaimoani enkä halua hankaluuksia.

En osaa varsinaisesti neuvoja antaa ,mutta tasta nakokulmasta katsottuna olet taysin syyton, se oli kaikki sen pikkusiskon syyta. Eikos han oo niin syyllisen nakonenkin , jase kaula-aukkoja kaikki ja lyhyt hame jase tuoksu ja kaikki ja eikos siita jo ollut aikaa kun viimeksi sait .Kuule, jos tama menee yhtaan pitemmalle tuun kylla sulle todistajaksi silmin nakijana .

Oletpas sopan ittelles keittänyt;) Tuo Kuningas alkoholi saa meidät järkevät aikuiset käyttäytymään joskus todella typerästi. Kummassakin teissä oli ihan yhtälailla vikaa, niin sinussa kuin tytössäkin. Mutta se mikä on tapahtunut on tapauhtunut ja That´s It! Nyt sun vaan täytyy kestää seuraamukset sikäli mikäli niitä tulee:)

suomi 24:llahan on joku seksinovellit osio. Kirjoita noita sinne ja runkkaile sen tahtii sitte. Hah, tosiaan, kukaa mies kirjoita noin.. ja lähdin teinin kaa kalliolle viinipullon kans, ihan vaan huviksee ja hah hah haaa

Alkuperäinen kirjoittaja Aijaijai..:
Oletpas sopan ittelles keittänyt;) Tuo Kuningas alkoholi saa meidät järkevät aikuiset käyttäytymään joskus todella typerästi. Kummassakin teissä oli ihan yhtälailla vikaa, niin sinussa kuin tytössäkin. Mutta se mikä on tapahtunut on tapauhtunut ja That´s It! Nyt sun vaan täytyy kestää seuraamukset sikäli mikäli niitä tulee:)

luulet sä oikeesti et toi on totta, hah

Mitäs jos nyt ihan ekaksi aloittaisit siitä, että kantasit vastuusi, etkä syyttelisi puhtaasti jotain 16-vuotiasta, joka ei maailman menosta hirveästi vielä oikeasti tiedä?

Toisekseen, mietipä sitä, että samassa tilanteessa olisi vaimosi - mitä itse sietäisit?

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja Aijaijai..:

luulet sä oikeesti et toi on totta, hah

Mitä sillä on väliä onko tämä totta vai ei?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nitta:
Mitäs jos nyt ihan ekaksi aloittaisit siitä, että kantasit vastuusi, etkä syyttelisi puhtaasti jotain 16-vuotiasta, joka ei maailman menosta hirveästi vielä oikeasti tiedä?

Toisekseen, mietipä sitä, että samassa tilanteessa olisi vaimosi - mitä itse sietäisit?

En minä tiedäkään mitä vaimoni tekee. Itse aina juoksee kaikenmaailman juhlissa. Voi hyvin olla pettänytkin mua, ja sitten alkaisi mua syyttelemään. Mutta en sano vaimolle mitään sen juhlimisista, koska rakastan sitä. Sen sijaan mulle ei yhtä nymfomaani teinitytön aiheuttamaa vahinkoa annettaisi anteeksi. Sellaisia te naiset olette.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

En minä tiedäkään mitä vaimoni tekee. Itse aina juoksee kaikenmaailman juhlissa. Voi hyvin olla pettänytkin mua, ja sitten alkaisi mua syyttelemään. Mutta en sano vaimolle mitään sen juhlimisista, koska rakastan sitä. Sen sijaan mulle ei yhtä nymfomaani teinitytön aiheuttamaa vahinkoa annettaisi anteeksi. Sellaisia te naiset olette.

Mut siis sietäisitkö sen jos vaimosi jäisi kiinni suutelöemisesta 16 vuotiaan pojan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Mut siis sietäisitkö sen jos vaimosi jäisi kiinni suutelöemisesta 16 vuotiaan pojan kanssa?

Mistä minä tiedän vaikka se olisi pannut jotain ihan aikuista miestä meidän yhdessäoloaikana? Vähän pahempi juttu kuin teini kanssa pussailu. Mutta minä en suutu vaimoni tekemisistä, koska rakastan häntä. Vastaavaa kohtelua on turha odottaa takaisinpäin, mutta ei vaimoni mikään poikkeus ole. Naiset on vaan epäreiluja.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
suomi 24:llahan on joku seksinovellit osio. Kirjoita noita sinne ja runkkaile sen tahtii sitte. Hah, tosiaan, kukaa mies kirjoita noin.. ja lähdin teinin kaa kalliolle viinipullon kans, ihan vaan huviksee ja hah hah haaa

En tajua tätä syyttelyä. Tarjolla oli kotiviiniä niin sitä sitten juotiin. Kaljaako olisi pitänyt juoda vai mikä vaivaa? Kyllä mulle menee monenlaiset juomat alas.

[/quote]

Mut siis sietäisitkö sen jos vaimosi jäisi kiinni suutelöemisesta 16 vuotiaan pojan kanssa?[/quote]

Mistä minä tiedän vaikka se olisi pannut jotain ihan aikuista miestä meidän yhdessäoloaikana? Vähän pahempi juttu kuin teini kanssa pussailu. Mutta minä en suutu vaimoni tekemisistä, koska rakastan häntä. Vastaavaa kohtelua on turha odottaa takaisinpäin, mutta ei vaimoni mikään poikkeus ole. Naiset on vaan epäreiluja.

[/quote]

Sullon aika rento asenne tohon sun vaimos mahdolliseen pettämiseen, harvempi mies noin relax sen ottais. Mielenkiintosta. Toivottavasti sun vaimos antaa anteeksi jos saa tietää tuosta sun epämiellyttävästä pikku lipsahduksesta:) Niin ja kaikki naiset ei ole samanlaisia, niinku ei miehetkään;)

Yhteistyössä