Minkälaista läksytystä odotettavissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä olisit voinut estää sitä 16-vuotiasta tyttöä lääppimästä! Niin makaa kuin petaa! :laugh:

Saat varmasti ansiosi mukaan. En mene arvioimaan mitä sulle on luvassa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Tyttö mikään nymfomaani ollut, sinähän sitä silittelemään aloit. Mutta joo, jos olisit mun mies ja jäänyt kiinni, niin se olisi todennäköisesti ero edessä huolimatta siitä, että olemme olleet 13 vuotta yhdessä. Kolmekymppinen mies, joka hinkuu alaikäisiä itseään puolta nuorempia tyttöjä, on säälittävä. Vielä säälittävämpää on laittaa se tytön syyksi.

Siis niin samaa mieltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa edes moralisoida:
Sä olisit voinut estää sitä 16-vuotiasta tyttöä lääppimästä! Niin makaa kuin petaa! :laugh:

Saat varmasti ansiosi mukaan. En mene arvioimaan mitä sulle on luvassa. :whistle:

Niinkun sanoin, olin aika kännissä. Ja valitettavaa sanoa, mutta se tyttö oli seksikkäämpi kuin mun vaimo, sehän se ja kävi päälle ja halusi sitä. Ja muutenkin minähän keskeytin sen pussailunkin, kun alkoi kaduttaa. Ei todellakaan mun syy. Sitäpaitsi kukaan ei ole neuvonut miten saan vaimon olemaan kuuntelematra siskonsa väärinymmärryksiä ja liioitteluita. Toinen mitä haluaisin tietää, on miten voisin saada selville onko vaimon sisko kertonut vaimolleni.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Niinkun sanoin, olin aika kännissä. Ja valitettavaa sanoa, mutta se tyttö oli seksikkäämpi kuin mun vaimo, sehän se ja kävi päälle ja halusi sitä. Ja muutenkin minähän keskeytin sen pussailunkin, kun alkoi kaduttaa. Ei todellakaan mun syy. Sitäpaitsi kukaan ei ole neuvonut miten saan vaimon olemaan kuuntelematra siskonsa väärinymmärryksiä ja liioitteluita. Toinen mitä haluaisin tietää, on miten voisin saada selville onko vaimon sisko kertonut vaimolleni.

Siis haluat pälkähästä mahdollisimman vähin vaurioin. Kuten sanottu, minä en tuollaista katselisi, minun kanssasi toimisi totaalisen toinen toimintataktiikka (se rehellisyys olisi ainoa lähtökohta, mistä päästä edes teoriassa eteenpäin).

Minulla ei myöskään ole antaa vinkkiä mihinkään peittely-yritykseen/pehmennykseen.

Ole nyt mies, hyvä mies!

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Niinkun sanoin, olin aika kännissä. Ja valitettavaa sanoa, mutta se tyttö oli seksikkäämpi kuin mun vaimo, sehän se ja kävi päälle ja halusi sitä. Ja muutenkin minähän keskeytin sen pussailunkin, kun alkoi kaduttaa. Ei todellakaan mun syy.

Kai sä oot puhunut läheisillesi, että sä olisit holhoojan tarpeessa? :whistle:

Vaikutat sen verran avuttomalta mieheltä, että et taida olla valmis avioliittoon. Jonkinlainen ikiteini, joka ei vastaa omista teoistaa *toi aloitti tyyliin*

"... että joku nymfomaani teini käy kimppuuni ja vaimon sisko käsittää asiat väärin."

Yhteistyössä