Minkälaista musiikkia synnytykseen? Rokkia vai klassista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen kahden vaiheilla. Saisko kunnon rokista kiukkua ja puhtia synnytyshommiin vai alkaako raskas musiikki häiritä... Oliskohan rauhottava klassinen fiksumpi valinta?

Mulla oli ekassa kaikennäköstä ja en kuunnellut mitään, tokassa on Nightwishin levy ja lopulta kuuntelin radioo...ponnitusvaiheen aikana soi Bye, bye, baby :laugh:

tosiaan, en oo edes miettiny et siel musaa vois kuunnella. ma taidan ottaa kaik rokki cd:t kehiin, en usko että jaksan mihinkään hempeen tahtiin puuskuttaa=) ei jumpassakaan jaksa hempeän tahdissa painaa, mutta kyllä vaan kunnon rokin tahtiin jaksaa!!

Minä kokosin itselleni muka synnytys cd:n, jossa oli kaikkia ja kaikenlaisia lempibiisejäni ja odotin että kuuntelen niitä siellä. Eipä käynyt mielessä koko cd:t siinä hommassa... Mut mies ties kertoo että sillä hetkellä kun tyttö syntyi, kuului radiosta Chris Isaakin Wicked game....

mulla oli oma kokoelma mukana, rockia, heviä ym. alussa se oli kivaa kölliä ammeessa ja kuunnella musaa. se hetki kesti semmoset 10 min. sitten alkoi ilokaasu toimia liiankin hyvin ja en muista muuta ku piippaavia ääniä. :laugh: pää oli aivan sekasin. :whistle:

Joo mäkin mietin tuollaisia ennen ekaa synnytystä, mutta ei todellakaan tullut musiikit mieleen kun tositoimiin ryhdyttiin. Vielä tokassa synnytyksessäkin oli joku rentoutus-cd mukana, mutta vähän se vaan jälkeenpäin nauratti, kun puoli vuotta synnytyksen jälkeen aloin purkamaan sairaalakassia. :)

Yhteistyössä