Minkälaista musiikkia teidän teinit kuuntelevat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mymmeli 76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, no mä näytin teinille et mitä oon itse kuunnellut teininä (nkotb yms. muut poikabändit) johon teini huusi et "Hyiii, vähänkö noloo! " :D :D

Ei oo äitiinsä tullut tämä tytsy.

Opeth, Pink Floyd, Pariisin kevät ja Nightwish ovat niitä jotka olen ymmärtänyt ja jotka osaan suunnilleen kirjoittaa. Myös Muse, Rush ja The Clash soivat paljon.

[QUOTE="Piika-äiti";24562982]Opeth, Pink Floyd, Pariisin kevät ja Nightwish ovat niitä jotka olen ymmärtänyt ja jotka osaan suunnilleen kirjoittaa. Myös Muse, Rush ja The Clash soivat paljon.[/QUOTE]

Olet mies. Lapsesi on alle 2-vuotias, ei välitä kitaran soitostasi ja diggaa Titi-Nallea.

Mun poika, 14v, kuunteli ennen kaikenlaista musaa, mutta sitten hurahti johonkin 70-luvun hörhömusaan. Alkoi itekkin soittaa kitaraa. Jotain tämmösiä bändejä oon nähny sen kuuntelevan: Black Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin, Uria Heep, Doors, Who, Pink Floyd, Iron Maiden, Rainbow. Se mikä mun mielestä on hassua on se, että mun mies kuunteli suurinta osaa noista aikoinaan... mut ei oo mitenkään tuputtanut koska nykyään kuuntelee enempi jazzia. Muutenkin tuntuu, että noi tai osa noista on aina ne bändit joita tietyt ihmiset kuuntelee... Miksiköhän?

Ittelle ne on kyllä liian rankkoja tai hämyisiä. Tottakai Doorsilla ja Wholla on monta hyvää biisiä esim. mutta kumminkin.

Tyttö 12v kuuntelee sitä perusmusaa mitä radiosta tulee. Ei ainakaan vielä oo mitään poikabändiä alkanut fanittaa. Hänen luokallaan kai One Direcrtion tai vastaava on kova sana.

Meidänkin poika on kitaransoiton aloitamisen jälkeen alkanut kuunnella ja soittaa just tommosta vanhaa kamaa. Nirvana on ehkä uusinta, mutta just noita samoja muuten ku tossa edellisessä. Mistähän se johtuu? Miksei uudempi kelpaa?

Meidänkin poika on kitaransoiton aloitamisen jälkeen alkanut kuunnella ja soittaa just tommosta vanhaa kamaa. Nirvana on ehkä uusinta, mutta just noita samoja muuten ku tossa edellisessä. Mistähän se johtuu? Miksei uudempi kelpaa?

Koska se vanha kama on vaan niin paljon parempaa. Jos diggailee heviä tai raskaampaa rockia, ja varsinkin jos itse alkaa soittamaan, on ihan suositeltavaa kuunnella nitä mestareita myös.

Yhteistyössä