Minkäs kokosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liukumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ihan oikeasti. Eihän noita nyt enää muista, kun viimeisestä puolivuotiaasta on jo 2 vuotta aikaa! Eikä minulla myöskään ole mitään palstailulaatikkoa, missä on neuvolakortit säilössä tällaista tarvetta varten, vaan ne ovat omalla paikallaan muualla enkä jaksa kortteja sieltä kaivella muuta kuin neuvolakäynneille.

meillä on neuvolassa aiemminkin päivitelty pituuskasvua, kun kumpikaan meistä ei ole pitkä 178 ja 163, eikä suvussa ole kummallakaan puolella pitkiä. poika oli 72 cm, syntyessään 51.

Mun mielestä ihan normaalimittanen, mut halusivat silti tarkkailla kasvua ja ottaa ylimääräiselle käynnille ennen seuraavaa "normaalikäyntiä".

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
meillä on neuvolassa aiemminkin päivitelty pituuskasvua, kun kumpikaan meistä ei ole pitkä 178 ja 163, eikä suvussa ole kummallakaan puolella pitkiä. poika oli 72 cm, syntyessään 51.

Mä en jaksa kaivaa neuvolakorttia, mutta meidän kolmonen (tyttö ) oli 6kk neuvolassa myös 72cm, syntyessään 51cm (tai 51,5cm, en muista tarkalleen). 8kk neuvolassa oli 73,5cm eli pituuskasvu hidastui. Nyt 10kk, enkä tiedä mittaa, mutta 74cm vaatteet on pieniä eli 80 senttisiä käytetään.

Eikä mekään olla pitkiä (167cm ja 178cm). Pisin suvussamme taitaa olla mun veli 184cm (ok, nyt meni jo vähän ohi aiheen :whistle: :D )

Yhteistyössä