minkäslaiset menkat synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mistähän alottaisin :whistle:
no,synnytin 3kk sitten ja ekat menkat tulivat 2viikkoa sitten,kestivät 6pv.
Nyt sitten alko toissapäivänä taas :o koskaan se veri ei oo ollu semmosta niinkun "yleensä"..
tää on jälkivuodon tapasta,vaaleenpunasta.
repesin synnytyksessä pahoin ja haavoja särkee tuolta sisuksista,mitään menkkakipuja ei oo ollu (vaikka pitäs olla silleen että olen kaksinkerroin)..

Kävin eilen päivystyksessä asian suhteen koska vuodon määrä lisääntyy koko ajan,siellä käskivät odottaa maanantaihin koska heillä ei ole ketään "ala" lääkäriä siellä.

en olis lääkäriin hakeutunukkaan muuten,mutta mun ei tarvii sohvalla kun vaihtaa asentoa niin holahtaa side täyteen..mua on oksettanu 2päivää ja väsyttää niin etten vauvaa jaksa hoitaa,nukun vaan.
ja koska ton alapään kanssa on ollu ongelmia koko ajan niin tuli mieleen että jos siellä on jotain joka vuotaa,että jos nää ei olekkaan menkat :o

miten muilla on alkanu menkat synnytyksen jälkeen?voiko kaikki asiat mennä näin päälaelleen,että ennen oli kipuja ja nyt ei,ennen niukka vuto ja nyt tulee kun esterin ***** :kieh: ??

Pojasta mulla ei alkanu menkat lainkaan. 9kk ja ehdin jo lääkärille, et hoputettas niitä vähän..Eipä ne alknu kummikaan, kun varrottiin sitten tota tyttöö :) Mut nyt alko ja oli suht normaalit. Runsaammat kyllä, mut sekin johtuu tosta kierukasta. Mutta joo, synnytys saattaa muuttaa menkkoja rajustikkin.

mulla oli kans aluks ihan sekasin.Menkat alko kun poitsu oli 7kk, eka ne kesti normaalin viis päivää, päivän oli pois, jatkui 2viikkoo, ja kans samanlailla et asentoo kun vaihto niin johan sai mennä vessaan. Taas oli 2 päivää pois ja jatku seuraavat 3 viikkoo!!Tän jälkeen ne alkokin oleen sit suht normaalit.Luulin tona aikana päässeeni menkkakivuista mutta kyllähän nekin sieltä myöhemmin palas...

Mulla oli molemmista ihan kamalat ekat menkat,alkoivat n.3kk synnytyksestä. Hetken ku istu ja sitten ku nousi ni holahti aina reilusti,kuulostaa mun mielestä ihan normaalilta sulla.

Yhteistyössä