Minkävärisiä seiniä teillä on kotona? (jos ei valkoiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliivinvihreä, maitokaakao, oranssi, vaaleanharmaa, tummanharmaa, sininen, ruskea, vaaleanpunainen, tummanvihreä, viininpunainen, punainen, vaaleanvihreä. Semmosia meillä. Valkoisia seiniä on aika vähän, ja nekin vähän murrettuja sävyjä.

Ei oo maalattu mitään värikästä mutta tapettia on mm. olkkarissa 2 seinää tummanruskeeta ja yksi lime-kukkakuvioinen. Tytön huoneessa on mustat puolipaneelit ja yläosa musta-pinkki kukallinen yhdellä seinällä. Meidän makkarissa on tummanruskea päätyseinä...

Meillä on yksi seinä maalattu per huone, paitsi meidän makkari kokonaisuudessaan ja esikoisen huone on kokonaan valkoinen. Eli keittiön seinä on sellainen harmaanvioletti, olohuoneessa hiekka tai maitokahvi, kuopuksen huoneessa sininen, tytyllä violetti ja meidän makkari siis kokonaan helmenharmaa.

Kiitti! Kyselen vielä, että miten päädyitte kyseisiin väreihin. Mun mielestä on tosi vaikea kuvitella, miltä koko huone näyttäis maalattuna vaan niiden väritikkujen avulla.

Joku vaaleanharmaa haluttaisiin varmaan olohuoneeseen ja eteiseen, mutta siinäkin mietityttää että mikä sävy, niitähän on vaikka mihin taittavia eikä sitä oikeaa sävyä välttämättä huomaa ennen kuin kaikki on maalattu :/

Olohuoneessa turkoosi ja keittiössä oranssi.
Joululomani aikana olohuone vaihtuu pinkihtäväksi ja keittiö mintunvihreäksi.
Niin siis suunnitelma tämä, toteutus ehkä laiskuuteni vuoksi viiden vuoden päästä...

Entisessä asunnossa mulla oli olohuoneessa sellanen "vanha vihreä" ja makkari tummanvioletti.

[QUOTE="aapee";27555196]Kiitti! Kyselen vielä, että miten päädyitte kyseisiin väreihin. Mun mielestä on tosi vaikea kuvitella, miltä koko huone näyttäis maalattuna vaan niiden väritikkujen avulla.

Joku vaaleanharmaa haluttaisiin varmaan olohuoneeseen ja eteiseen, mutta siinäkin mietityttää että mikä sävy, niitähän on vaikka mihin taittavia eikä sitä oikeaa sävyä välttämättä huomaa ennen kuin kaikki on maalattu :/[/QUOTE]

Mulla noi värit nyt vaan on aina sillä hetkellä tuntunu hyviltä :D
Huonekalut kun on tummaa puuta ja valkosta ja valkoinen laminaatti, niin niidenkään mukaan ei tarvi valita. Tottahan tuo on, että sen sävyn ja täydellisen sopivuuden näkee vasta kun kaikki on maalattu, mutta sitten pitää vaan deal with it. Harvoinhan siitä ihan 100% tulee sellanen kun on mielessään kuvitellut.

Olohuoneessa on kaksi seinää valkoista, yksi harmaa. Sisustus mustavalkoinen.
Makuuhuoneessa on vaalean beige, sisustus tummaa puuta ja valkoista.
Eteisessä on valkoista ja haalean keltaista, sisustus valkoista.
Keittiössä on vaalean beiget seinät, sisustus tammenväriä, beigeä ja valkoista.
Pojan huoneessa kaksi seinää valkoista, kaksi seinää vaaleansinistä. Sisustus valkoinen.
Tytön huoneessa kaksi seinää valkoista, kaksi seinää vaaleanpunaista. Sisustus valkoinen.

[QUOTE="aapee";27555196]Kiitti! Kyselen vielä, että miten päädyitte kyseisiin väreihin. Mun mielestä on tosi vaikea kuvitella, miltä koko huone näyttäis maalattuna vaan niiden väritikkujen avulla.

Joku vaaleanharmaa haluttaisiin varmaan olohuoneeseen ja eteiseen, mutta siinäkin mietityttää että mikä sävy, niitähän on vaikka mihin taittavia eikä sitä oikeaa sävyä välttämättä huomaa ennen kuin kaikki on maalattu :/[/QUOTE]

http://www.sadolin.fi/download/
Ota talostasi tai huoneestasi kuva ja lataa se tietokoneellesi. Käytä väritysohjelmaamme nähdäksesi miltä talosi tai huoneesi näyttävät eri värisinä

Yhteistyössä