Minne kannattaisi matkustaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentolaukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lentolaukku

Vieras
Eli tässä syksyllä pitäis päästä vielä jonnekin lomailemaan, talveksi varattu matka Aasian on peruttava kun tulin yllättäen raskaaksi. Eli matka-ajankohta olis loka-marraskuu ja silloin raskausviikkoja olisi 17-24. Rokotukset yms. löytyvät jo entuudestaan. Matkabudjetti olisi n.3000 euroa, matka sais kestää vain viikon.

Turkkiin, Kreikkaan, Italiaan ja Kreetalle emme halua.

No mä oon lentäny pallomahoineni paljon ja kauas. Molempien raskauksien aikana ja sittemmin pienet lapset käsipuolessa. Mutta hyvin on menny. Lentoyhtiöillä voi olla toisistaan poikkeavia suosituksia ja nämäkin suositukset muuten vaihtelee ja muuttuu. Mun aikana on ollu suositusta, että ei pitkiä matkoja raskauden kolmannella kolmanneksella, ei lentoja ollenkaan raskauden alkuvaiheilla jolloin sikiön aivot kehittyvät merkittävästi, ei lentoja viimeisen raskauskuukauden aikana jne. JOs eri maiden, eri lentoyhtiöiden, eri asiantuntijoiden jne suosituksia seuraa, niin ei saa varmaan koskaan lentää odotusaikana.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
JOs eri maiden, eri lentoyhtiöiden, eri asiantuntijoiden jne suosituksia seuraa, niin ei saa varmaan koskaan lentää odotusaikana.

Minä ajattelinkin ihan odottajan jaksamisen kannalta, en siltä että mitkä on yhtiöiten suositukset. Itselläni oli paljon väsymystä ja ajattelin, että jos ap:lläkin on, ei pitkä lento ja iso aikaero ole välttämättä sitä, mistä nauttii tuolloin =)