Minne lomalle (etelään) elokuussa kun mukana on vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalle

Vieras
Elokuun lopussa on miehellä loma, mutta Turkissa, Kyproksella yms. on liian kuuma vauvalle - ainakin minusta. Vauva on matkahetkellä 8kk.

Bulgariaa olemme miettineet, mutta maana tuo ei oikein innosta. Suosikkikohde olisi jokin Kreikan ihana pieni lomakohde (kuten Parga), mutta ilmaston vuoksi en oikein uskalla Kreikkaan lähteä.

Ja kyllä, etelään haluamme. Siitä emme tingi, eikä tingi tuo vanhempi lapsikaan :D

Etelässä käydään kesällä, se on meidän perinne, mutta aiemmin on saatu lomat lapsiystävällisempään aikaan alkukesästä tai syyskuussa. Tänä vuonna kävi "huonosti".

Vauvan nesteen saannista noin kuumassa olen huolissani ja tietysti tulee mieleen, että onko vauvalla tukala olo. Tosin saahan siellä paikallisväestökin vauvoja...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Etelässä käydään kesällä, se on meidän perinne, mutta aiemmin on saatu lomat lapsiystävällisempään aikaan alkukesästä tai syyskuussa. Tänä vuonna kävi "huonosti".

Vauvan nesteen saannista noin kuumassa olen huolissani ja tietysti tulee mieleen, että onko vauvalla tukala olo. Tosin saahan siellä paikallisväestökin vauvoja...

No ei ole vauvalla mitään hätää, jos huoneessa on kunnollinen ilmastointi eli saa nukuttua yöt hyvin ja päikkärit.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ei ole vauvalla mitään hätää, jos huoneessa on kunnollinen ilmastointi eli saa nukuttua yöt hyvin ja päikkärit.

ja vältät suoraa aurinkoa vauvalle ja suojaat muutenkin auringolta. eikä keskipäivällä tarvii ees mennä ulos, silloin on hyvä vetää siestaa

Yhteistyössä