Minne muuttaa Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TulevaManselainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon asunu siinä vastapäätä ja ainakin miun asuessa siinä 17-19 parkkipaikalla murtauduttiin miun autoon kahdesti.En suosittele kyllä muuttamaan,hieman levotonta miusta.

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
hallilassa on kyllä kivoja paikkoja missä asua itse joskus ajatelin hakea sinne rivareihin mut tuo poika pisti vastaan koulumatkan takia

Me asutaan Hallilassa luhtitaloissa muttan niin mätäset talot et kohta muutetaan :D . Odotellaan vaan puhelua. Tehtiin jo vaihtotarkastus tänään mutta asuntoa ei viel tiedossa. Ollaan jonossa mm. kahteen Hallilan VTS:n rivariin.

Hei kuuklaas nyt, missä päin Hallilaa te ihmiset asutte?
Mua kiinnostais että onko teillä tapana ulkoilla ipanoidenne kanssa kun meidän sosialisti kaipais aina kamalasti seuraa pihalle mutta täällä meidän nurkilla ei koskaan oo ketään muita ulkona kun me.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mua kiinnostais että onko teillä tapana ulkoilla ipanoidenne kanssa kun meidän sosialisti kaipais aina kamalasti seuraa pihalle mutta täällä meidän nurkilla ei koskaan oo ketään muita ulkona kun me.

Jaa asutteko te nykyään Hallilassa siis???
Me asutaan ihan Hallilan täällä hiljaisella perällä. Mutta aamut ja päivät juoksen eskarissa(poikaa viemässä ja hakemassa) ja kaupassa joten jos tytön kanssa menen ulos leikkimään, me ollaan jääty vain tähän omaan pihaan niin et koira saa samalla kaivaa lunta ja syyä oksia :D
Missä te asutte?

Mua kiinnostais että onko teillä tapana ulkoilla ipanoidenne kanssa kun meidän sosialisti kaipais aina kamalasti seuraa pihalle mutta täällä meidän nurkilla ei koskaan oo ketään muita ulkona kun me.[/quo

no me ulkoillaan tossa salen puistossa ja tos jäämäessä ollaan useesti, tai sit omassa pihassa...

näin talvella ei oo juurikaan mitn.tekemistä:/

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

Me asutaan ihan Hallilan täällä hiljaisella perällä. Mutta aamut ja päivät juoksen eskarissa(poikaa viemässä ja hakemassa) ja kaupassa joten jos tytön kanssa menen ulos leikkimään, me ollaan jääty vain tähän omaan pihaan niin et koira saa samalla kaivaa lunta ja syyä oksia :D
Missä te asutte?

mä tiän sut! oon nähnyt sut useesti kun haet poikaas eskarista j kuljet tyttös kaa rattailla, ja tunnistin kun sulla toi kuva tuol profiilissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:

Missä te asutte?

mä tiän sut! oon nähnyt sut useesti kun haet poikaas eskarista j kuljet tyttös kaa rattailla, ja tunnistin kun sulla toi kuva tuol profiilissa :)

Eikä :laugh: :laugh: :ashamed: mä en oo arkisin kyllä yhtään ton näkönen :D :whistle: . Varmaan koominen näky kun paahdan meneen kauheella raivolla selkä kumarassa lumessa rattaita työtäen naama kalpeena ja pipo päässä :laugh: . Mistäs mä sut tunnistan :D ja oletko tullut vastaan vai mitä :wave:

itseasiassa olikohan se tänään kun näin sut taas..tai sit tulla vastaan...
me oltiin menossa tuolloin laskeen sinne päätepysäkin mäkeen...

Aaaaiiii. Olitko se jolla rattaat ja kaksi pientä neitoa kävellen :D :wave:

Missä te asutte?

Juu, täälähän me :D
Tässä koulun liki asutaan.
Missä on "hiljanen perä", en oo yhtään perillä missä täällä on näitä VTS:n taloja?

PieniTytönTylleröinen: hitsi, ei olla satuttu samaan aikaan sinne puistoon, mekin siellä kaupan puistossa usein käydään kun kauppaan ollaan menossa. ja jäämäestä muodostu kova sana kun naapurit siitä vinkkas :laugh:
Ollaankohan sit joskus törmätty?

Ahaa, juu no tota kun koululta tulee päätepysäkille ja jatkaa sitä kääntyvää pääkatua viel pidemmälle oikealle niin kohta vasemmalla on puiset punaiset luhtitalot. Siellä tosi hiljasta ja rauhallista, muuten ihana asua mutta talot ihan mätiä ja viallisia :( .

Kookosta. Mistäs sut tunnistan jos joskus ohi menen? Kun laukkaan joka päivä eskarissa ja Salella? :wave: Mulla nytten talvella tumma takki, pipo päässä, rillit, joskus tumma isohko koira mukana. Reilu 6v poika ja/tai rattaissa istuva pieni tyttö :D että saa repiä hihasta jos näet.

Mä en kyl muista yhtään miltä SÄ näytit, ne pikkumuksut vain näin :D . Et saat säkin repiä hihasta jos en tajua kun vastaan kävelet :wave:

juu mehän siinä käveltiinkin sit, jos satuit näkeen =) se oli mun siskon tyttö, et en sentään kolmee omista ite :D me ollaan myös asuttu niissä luhtitaloissa siitä jo 4v aikaa..asuttiin sillon 2h+tpk+s
Kookosta: joo voi olla et ollaankin törmätty, me ollaan oikeestaan päivittäin siinä jäämäessä, se ei vaan enään niin hyvä oo.

Mä en kyl muista yhtään miltä SÄ näytit, ne pikkumuksut vain näin :D . Et saat säkin repiä hihasta jos en tajua kun vastaan kävelet :wave:

no mulla yleensä on punaiset toppahousut tuol ulkona, ja musta toppatakki :D

Kookosta. Mistäs sut tunnistan jos joskus ohi menen? Kun laukkaan joka päivä eskarissa ja Salella? :wave: Mulla nytten talvella tumma takki, pipo päässä, rillit, joskus tumma isohko koira mukana. Reilu 6v poika ja/tai rattaissa istuva pieni tyttö :D että saa repiä hihasta jos näet.

Mulla on punanen takki, punanen pipo ja iso maha :laugh: Pojan kaa jos ollaan liikenteessä niin tollanen pikkunen täystuho vaunuissa.

Pitää alkaa katteleen sillä silämää kun täällä liikutaan.

PieniTytönTylleröinen: ohan toi jäämäki menny vähän huonoks, pitää koittaa keksiä jotakin muuta aktiviteettiä ulos. Ei tuu mieleen äkkiseltään ketään tuntomerkkeihin sopivaa, tosin mun mies on useemmin käynyt pojan kaa siellä mäkeä laskemassa.

Yhteistyössä