hallilassa on kyllä kivoja paikkoja missä asua itse joskus ajatelin hakea sinne rivareihin mut tuo poika pisti vastaan koulumatkan takia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:hallilassa on kyllä kivoja paikkoja missä asua itse joskus ajatelin hakea sinne rivareihin mut tuo poika pisti vastaan koulumatkan takia
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:siältä ei taida kovin helpolla kämppiä vapautua...
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:siältä ei taida kovin helpolla kämppiä vapautua...
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Hei kuuklaas nyt, missä päin Hallilaa te ihmiset asutte?
Mua kiinnostais että onko teillä tapana ulkoilla ipanoidenne kanssa kun meidän sosialisti kaipais aina kamalasti seuraa pihalle mutta täällä meidän nurkilla ei koskaan oo ketään muita ulkona kun me.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Hei kuuklaas nyt, missä päin Hallilaa te ihmiset asutte?
Mua kiinnostais että onko teillä tapana ulkoilla ipanoidenne kanssa kun meidän sosialisti kaipais aina kamalasti seuraa pihalle mutta täällä meidän nurkilla ei koskaan oo ketään muita ulkona kun me.[/quo
no me ulkoillaan tossa salen puistossa ja tos jäämäessä ollaan useesti, tai sit omassa pihassa...
näin talvella ei oo juurikaan mitn.tekemistä:/
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Hei kuuklaas nyt, missä päin Hallilaa te ihmiset asutte?
Mua kiinnostais että onko teillä tapana ulkoilla ipanoidenne kanssa kun meidän sosialisti kaipais aina kamalasti seuraa pihalle mutta täällä meidän nurkilla ei koskaan oo ketään muita ulkona kun me.
Jaa asutteko te nykyään Hallilassa siis???
Me asutaan ihan Hallilan täällä hiljaisella perällä. Mutta aamut ja päivät juoksen eskarissa(poikaa viemässä ja hakemassa) ja kaupassa joten jos tytön kanssa menen ulos leikkimään, me ollaan jääty vain tähän omaan pihaan niin et koira saa samalla kaivaa lunta ja syyä oksia![]()
Missä te asutte?
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Hei kuuklaas nyt, missä päin Hallilaa te ihmiset asutte?
Me asutaan ihan Hallilan täällä hiljaisella perällä. Mutta aamut ja päivät juoksen eskarissa(poikaa viemässä ja hakemassa) ja kaupassa joten jos tytön kanssa menen ulos leikkimään, me ollaan jääty vain tähän omaan pihaan niin et koira saa samalla kaivaa lunta ja syyä oksia![]()
Missä te asutte?
mä tiän sut! oon nähnyt sut useesti kun haet poikaas eskarista j kuljet tyttös kaa rattailla, ja tunnistin kun sulla toi kuva tuol profiilissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:itseasiassa olikohan se tänään kun näin sut taas..tai sit tulla vastaan...
me oltiin menossa tuolloin laskeen sinne päätepysäkin mäkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Hei kuuklaas nyt, missä päin Hallilaa te ihmiset asutte?
Missä te asutte?
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:itseasiassa olikohan se tänään kun näin sut taas..tai sit tulla vastaan...
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:itseasiassa olikohan se tänään kun näin sut taas..tai sit tulla vastaan...
Mä en kyl muista yhtään miltä SÄ näytit, ne pikkumuksut vain näin. Et saat säkin repiä hihasta jos en tajua kun vastaan kävelet :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Kookosta. Mistäs sut tunnistan jos joskus ohi menen? Kun laukkaan joka päivä eskarissa ja Salella? :wave: Mulla nytten talvella tumma takki, pipo päässä, rillit, joskus tumma isohko koira mukana. Reilu 6v poika ja/tai rattaissa istuva pieni tyttöettä saa repiä hihasta jos näet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:FANG-ANN,saitko koskaan vastausta onko siellä Pappilassa kolmioita rivarissa?