Minne se huutiksen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
ihana 110 - 116 cm vaatepaketti hävis? Se jossa myyjänä oli knaame? Mun mielestä sen piti sulkeutua vasta 19 ja jotain mut nyt en löydä sitä :headwall:. En tietenkään ottanu ylös muutakun myyjän nikin. Mun piti sitä huutaa :mad:.

[QUOTE="vieras";22453510]pientä mainosta, "en osaa nimimerkillä hakea pakettia saati sitten täältä aloitusta"[/QUOTE]

No anteeks. Ei kyllä ollu tarkotus mainostaa eli hankkia lisää huutajia kun oon itse siitä kiinnostunut.

Miten tuossa voi olla noin, että Ennimuru, vai mikä olikaan, oli huutanut 450eurolla, mutta kohteen oli kuitenkin voittanu joku muu samalla 450 eurolla? Ja kelloajatkin hassut..

Häätyy kyllä munki alkaa käyttää tota huutista. Samaa vaatetta meillä on täällä kotona pilvin pimein, mutta myyn ne kirpparilla 2€:lla. Ikinä en ois tuota hintaa maksanu ko. paketista!

Hei eikö kukaan tiedä, miks tuon paketin on voittanut joku samalla summalla kun edellinen on huutanu?

Mua jäi vaivaamaan. Ite en useinkaan huutista käytä, mutta eikö tuossa oo nyt virhe?

Kattokaa samalla ne kellonajat.

Onko täs nyt vaan jotain mitä mä en tajua?

[QUOTE="Lilli";22456679]Hei eikö kukaan tiedä, miks tuon paketin on voittanut joku samalla summalla kun edellinen on huutanu?

Mua jäi vaivaamaan. Ite en useinkaan huutista käytä, mutta eikö tuossa oo nyt virhe?

Kattokaa samalla ne kellonajat.

Onko täs nyt vaan jotain mitä mä en tajua?[/QUOTE]

Korotusautomaatti ollut voittajalla käytössä.

Yhteistyössä