M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no se oli kopioinut kuvat netistä,ja joku löysi ja laittoi linkin sinne...
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mikä syy se muka on poistaa koko ketju? Provoja on täällä vaikka kuinka, joka päivä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mikä syy se muka on poistaa koko ketju? Provoja on täällä vaikka kuinka, joka päivä...
Mitä jos sun vauvan kuvia esiteltäis täällä jonkun toisen lapsena? Mun mielestä erittäin hyvä syy poistaa jokin ketju!! Tai sit sun kuva ja joku väittää, että on itse siinä!? Hyvä modet!
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mikä syy se muka on poistaa koko ketju? Provoja on täällä vaikka kuinka, joka päivä...
Mitä jos sun vauvan kuvia esiteltäis täällä jonkun toisen lapsena? Mun mielestä erittäin hyvä syy poistaa jokin ketju!! Tai sit sun kuva ja joku väittää, että on itse siinä!? Hyvä modet!
Totta...mutta noi kuvat oli amerikkalaiselta (?) sivustolta, tuskin se äiti täällä palstailee![]()
Olisi poistanut vaan kuvat ja jättänyt kirjoitukset ja selittelyt meitä huvittamaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:Ainakin se juttu selkis ihan pilailuksi,oli napannut joltain ulkomaan sivustolta kolmosten kuvat :x