Minne se kolmosketju katosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ihmettelen ihan samaa.. olin just lukemassa sitä kun se poistettiin! Ehdin lukea vaan ensimmäisen sivun :(
Oliko siellä seuraavilla sivuilla sitten jotain miksi se piti poistaa?? Tietääkö kukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mikä syy se muka on poistaa koko ketju? Provoja on täällä vaikka kuinka, joka päivä...

Mitä jos sun vauvan kuvia esiteltäis täällä jonkun toisen lapsena? Mun mielestä erittäin hyvä syy poistaa jokin ketju!! Tai sit sun kuva ja joku väittää, että on itse siinä!? Hyvä modet!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä syy se muka on poistaa koko ketju? Provoja on täällä vaikka kuinka, joka päivä...

Mitä jos sun vauvan kuvia esiteltäis täällä jonkun toisen lapsena? Mun mielestä erittäin hyvä syy poistaa jokin ketju!! Tai sit sun kuva ja joku väittää, että on itse siinä!? Hyvä modet!

Totta...mutta noi kuvat oli amerikkalaiselta (?) sivustolta, tuskin se äiti täällä palstailee :D
Olisi poistanut vaan kuvat ja jättänyt kirjoitukset ja selittelyt meitä huvittamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Totta...mutta noi kuvat oli amerikkalaiselta (?) sivustolta, tuskin se äiti täällä palstailee :D
Olisi poistanut vaan kuvat ja jättänyt kirjoitukset ja selittelyt meitä huvittamaan =)

No olkoon mistä sivuilta vaan, silti se ei oikeuta ketään tekemään niin.

Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Ainakin se juttu selkis ihan pilailuksi,oli napannut joltain ulkomaan sivustolta kolmosten kuvat :x

sen minäkin ehdin huomaamaan.
todella törkeää. Vaikka netissä onkin asioita vapaasti luettavana niin ei niitä saa omikseen omia. Kotisivuille yms pitäisi automaattisesti laittaa toiminto millä et voi kuvia kopioida (joillakin on se jo).

Yhteistyössä