Minne sijoitatte lenkkeillessänne puhelimen? TÄRKEÄÄKIN TÄRKEÄMPI! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Syksystä kevääseen on helppoa kun on takki, mut näin lämpimällä en tiedä minne luurin laittaisin... Verkkareissa kun ei ole taskuja.

Ja kyllä, haluun puhelimen ehdottomasti mukaan, mulla on siinä niin paljon musiikkia, ja kävellessä on kiva vaikka soittaa jollekin, kun muuten ei aikaa tunnu rupatteluun oikein olevan.

Onko siis olemassa jotain puhelinlaukkuja tai vastaavia, miten sen sais mukaan roikkumaan?

Itse olen suunnitellut tekeväni sellaisen vähän isomman kangaslaukun, kuin mitä puhelimen koko on. Sihen sitten pitkä olkahihna. Mukaan mahtuisi avaimet ja tuiki tärkeä Kela-kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja näin olen suunnitellut:
Itse olen suunnitellut tekeväni sellaisen vähän isomman kangaslaukun, kuin mitä puhelimen koko on. Sihen sitten pitkä olkahihna. Mukaan mahtuisi avaimet ja tuiki tärkeä Kela-kortti.

hä? mitä sillä kelakortilla siellä lenkillä oikein tekee?

Mä käytän aina kaksia urheiluliivejä (älkää kysykö miks), alimmaiset on tiukat ja päälimmäiset vähän väljemmät. Kuuntelen myös puhelimesta musiikkia joten laitan sen sinne päälimmäisten liivien sisään. Ja ihan hyvin menee heilumatta vaikka ihan juoksen.

Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:

Jos repäsee vähän liian lujaa ja saa sydänkohtauksen...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:

Jos repäsee vähän liian lujaa ja saa sydänkohtauksen...?
Jos kupsahtaa kodin ulkopuolella syystä tai toisesta, niin mistä ihmeestä kukaan tietää kuka olet? Itse en ymmärrä, että lähdetään kotoa ilman henkkareita.

Alkuperäinen kirjoittaja näitähän piisaa:
Jos kupsahtaa kodin ulkopuolella syystä tai toisesta, niin mistä ihmeestä kukaan tietää kuka olet? Itse en ymmärrä, että lähdetään kotoa ilman henkkareita.

Kyllä ohikulkija voi soittaa ambulanssin tuntemattomallekin ihmiselle, ei ne siellä hätäkeskuksessa ala henkkareita kysellä. Jos on joku sairaus, mistä on tieto sairaalassa, kannattaa tietty pitää henkkarit mukana, niin saa oikeanlaista hoitoa. Normitallaaja ei henkkareita tarvitse. Läheiset kyllä ilmoittaa poliisille, että tuttu on kadonnut, jonka jälkeen poliisi laskee yhteen 1 + 1, jossa toinen ykkönen on kadonnut lenkkeilijänainen ja toinen nimetön sairaalassa makaava nainen.

Joo, ja jos on se puhelin mukana (kuten tällä kela-korttinaisella), niin kyllä siitäkin selviää. :D

mä pidän kanssa aina henkkareita mukana..ei olisi kiva yllätys lapsille jos äiti yhtäkkiä katoaisi ja menisi hetken aikaa ennekuin kukaan osaisi polisilta kysellä jos esim olisin myöhässä lasten hausta isiltä tai jotain..tai käyn kaupassa ja 10 v tyttö yksin kotona niin sehän panikoisi täällä iltaan asti enneku osaisi ruveta mistään kyselemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mä pidän kanssa aina henkkareita mukana..ei olisi kiva yllätys lapsille jos äiti yhtäkkiä katoaisi ja menisi hetken aikaa ennekuin kukaan osaisi polisilta kysellä jos esim olisin myöhässä lasten hausta isiltä tai jotain..tai käyn kaupassa ja 10 v tyttö yksin kotona niin sehän panikoisi täällä iltaan asti enneku osaisi ruveta mistään kyselemään.

vainoharhaisuutta..

Yhteistyössä