Minoon neulonu iltapukua.. *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt täytyy alkaa tekee sitä takaosan röyhelöö. Se tulee tuohon taakse heti pepun alle, siitä siis tuo mekko on poikki. Sellaista reikäneuletta ja levenee todella runsaasti jotta se laskostuu sit tosi voimakkaasti. Tulee sellanen runsas pepunalus :D Ja siitä tulee sit samalla laahus.

Mut sitä on niin puuduttava neuloo.. :laugh:

Saako sulle laittaa yksäriä jos haluis neuvotella vastaavanlaisesta asusta? Hintasi ei ole paha ollenkaan. Maksan mieluusti hyvin tehdystä, yksilöllisesti mulle tehdystä asusta.

Ja kommentti ku nykäsin mekon päälle ja näytin äijälle: "Sä oot lihonu!" :laugh: :laugh:

Ja ei, se ei tarkottanu sitä pahalla. Mä oon ollu kauheella possukuurilla että saisin vähän kiloja ja nyt niitä sit on alkanu tulee.. :whistle: :D

Tosi hieno!

Ja kyllä sä saisit noita kaupaksi jos työ on 400e ja sanoitsä 200e tarpeet?
Ihan helposti jengi maksaa 500-800 e uniikista, tyylikkäästä ja käsintehdystä juhlamekosta.

Tosi hieno!

Ja kyllä sä saisit noita kaupaksi jos työ on 400e ja sanoitsä 200e tarpeet?
Ihan helposti jengi maksaa 500-800 e uniikista, tyylikkäästä ja käsintehdystä juhlamekosta.

Sitähän se tuo mieski mulle tossa tolkutti.. Ittestä se vaan tuntuu ihan kauheelta hinnalta :D Vaikka eihän siinä pääse lähellekään minkäänlaista tuntiliksaa tms.

Miehes on oikeessa! Se tietää et naiset on "hulluja" kun on mageista kledjuista kyse :)

Joo kyllähän se niin on.

Mun on vaan jotenki vaikee suhtautua asiaan, mä en oikeen oo sisäistäny sitä et joku maksais sellasen rahan MUN tekemästä vaatteesta. Eikä siinä oo mitää alemmuuskompleksia eikä mitää vaan sellanen jännä fiilis vaan.. :D Hankala selittää :D

Yhteistyössä