Mintekäs mä tän oikein muotoilisin... Onko kukaan huomaamattaan antanut lapselleen

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
nimen siten että kaikki nimet ovat peräkkäin kalenterissa?

Mulle kävi näin, en todellakaan kalenteri kädessä etsinyt nimiä, enkä täältäkään kysellyt.

Sitten kerran, pitkän ajan kuluttua, ristiäisten jälkeen aloin katsomaan että minä päivänä on tytön nimipäivä.

Ja nimet ovat kalenterissa peräkkäin, eivät sentään ihan oikeassa järjestyksessä.

Juu on meidän kolmosella peräkkäin ja kakkosella melkein peräkkäin. :D Lisäksi ollaan jostakin kumman syystä onnistuttu antamaan kaikille neljälle lapselle samat nimet, jotka pyörivät pikkuserkuillakin miehen puolelta. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Juu on meidän kolmosella peräkkäin ja kakkosella melkein peräkkäin. :D Lisäksi ollaan jostakin kumman syystä onnistuttu antamaan kaikille neljälle lapselle samat nimet, jotka pyörivät pikkuserkuillakin miehen puolelta. :snotty: :D

No toi on jo aika hyvin että samat nimet pyörii...
Mun lapsilla on kaks pikkusekkua jotka on mun kaimoja...
Ja noilla lapsilla riittää noita pikkuserkkuja ja paljon pelkästään mun puolelta.

No haitanneeko tuo nyt yhtään mitään, jos kalenterissa peräkkäin esiintyvät?? Nyt en kyllä osaa nähdä asiassa mitään pulmaa...nimipäiviäkin jos vietetään, niin yleensähän vain sen kutsumanimen osalta...

Yhteistyössä